Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter som en dum idé, det kommer bli bättreJust nu känner jag för att ge upp livet. Det funkar ju inte alls som jag vill
Du är inte ensamJust nu känner jag för att ge upp livet. Det funkar ju inte alls som jag vill
Gör inte det. Hoppas du får må bättre snart .Just nu känner jag för att ge upp livet. Det funkar ju inte alls som jag vill
I min bil hänger en liten enhörning i backspegeln.
Min sambo var lite lustig och idag hittade jag denna i bilen när jag skulle åka iväg
Visa bifogad fil 38949
Hur gör man såna!?Jag har roat mig med att göra cabochonger till halsband ikväll! Fotot är taget under stark lampa, de är nog finare i vanligt ljus Glenn Hysén är till en vän som är ett stort fan
Visa bifogad fil 38952
Jag har inget vin!!
Jag har roat mig med att göra cabochonger till halsband ikväll! Fotot är taget under stark lampa, de är nog finare i vanligt ljus Glenn Hysén är till en vän som är ett stort fan
Visa bifogad fil 38952
Hur gör man såna!?
Min häst har som krav att få vara med i en sån så han precis.
Vad roligt! Hur stor är en sådan?
Var köper du ramarna?Man köper ”bottnar” och glas i valfri form och storlek, klipper ut bilder i papper, eller ur stuvbitar av tyg eller vad man vill. Printar man på papper är det bäst att använda laserskrivare och gärna tjockare papper. Jag hade vanligt skrivarpapper och limmet lyser igenom lite på de ljusa ser jag. Limmar fast glaset på motivet, låter torka en timme eller så och limmar sedan fast det hela i botten. Så det är busenkelt! Men kräver lite övning för att få till lagom mer lim - det behövs inte mycket och det är lätt att det ”rinner över”. Men jag räknar med att kunna topsa bort det försiktigt med aceton t.ex på den högst upp till vänster där det blev smetigt i överkanten, vet inte hur mycket det syns här. Men ett mysigt litet pyssel och skön omväxling från stickning för mig.
Materialet är ju inte gratis men man måste förstås inte göra tio om dagen
Dessa är 25mm, tvärsöver själva motivet alltså. Men det finns mindre och större, ovala, fyrkantiga, med och utan dekoration runt... :-) möjligheterna är nästan oändliga!