... med tanke på hur bra isolerade de brukar varaNågot säger mig att hon skulle göra sig bättre i en studentkorridor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... med tanke på hur bra isolerade de brukar varaNågot säger mig att hon skulle göra sig bättre i en studentkorridor...
... med tanke på hur bra isolerade de brukar vara
Något säger mig att hon skulle göra sig bättre i en studentkorridor...
Älsk på dom! Gillar riktigt grova skor.Funderar på att unna mig ett par ”fotriktiga” skor och fastnade för dessa. Älskar 90’s viben och tänker att det kunde en kul stilmix.
Visa bifogad fil 38972
Dock 7000:- känns kanske ngt magstarkt
Men är de där verkligen bekväma att gå i ??? De ser så tunga ut. Det blir kanske en liten bonus-styrketräning varje gång du är ute och går !Funderar på att unna mig ett par ”fotriktiga” skor och fastnade för dessa. Älskar 90’s viben och tänker att det kunde en kul stilmix.
Visa bifogad fil 38972
Dock 7000:- känns kanske ngt magstarkt
Vuxenpoängen står som spön i backenBlev ändå några knop gjorda.
Har torkat av alla dörrar och dörrkarmar i huset Ska dammsuga och moppa golven nu, men framför allt dammsuga elementen. Har såna gamla element där det samlas en massa damm och nu har jag äntligen hittat det smala munstycket till dammsugaren. Att man kan bli glad för det, hur blev man en sån tråkmåns egentligen
Men är de där verkligen bekväma att gå i ??? De ser så tunga ut. Det blir kanske en liten bonus-styrketräning varje gång du är ute och går !
Har haft identiska sådana! Fast utan flådigt märke.I början på 2000-talet. Tyvärr nöttes plast (?) skinnet ut annars hade jag nog haft kvar demI min värld garanterat!
Går till vardags annars oftast i dessa (har samma skor i olika utföranden typ lack, kalvskinn osv)
Visa bifogad fil 38975