Äter wok med äggnudlar och läser ”farligt med nudlar” -tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är väl inte sådana nudlar som menas, utan de som ligger portionsförpackade tillsammans med en liten pulverpåse (med diverse smaksättning i)?Äter wok med äggnudlar och läser ”farligt med nudlar” -tråden
Jo, äter de ibland inte så ofta numer men tycker det kan vara gott på vintern när man är kallFast det är väl inte sådana nudlar som menas, utan de som ligger portionsförpackade tillsammans med en liten pulverpåse (med diverse smaksättning i)?
Själv var jag områdets surtant när jag bodde i studentområde. Avskydde alla som sa "man måste stå ut med hemmafester när man är student". Jag, som ibland kunde börja jobba 08 en helg höll inte direkt med ^^ Som tur va tyckte de flesta att det var alldeles för långt att gå till oss så hemmafester hände inte allt för ofta.Något säger mig att hon skulle göra sig bättre i en studentkorridor...
Själv var jag områdets surtant när jag bodde i studentområde. Avskydde alla som sa "man måste stå ut med hemmafester när man är student". Jag, som ibland kunde börja jobba 08 en helg höll inte direkt med ^^ Som tur va tyckte de flesta att det var alldeles för långt att gå till oss så hemmafester hände inte allt för ofta.
Verkligen! Ringde aldrig när det var en förfest, för jag visste att det antagligen skulle dö ut någon gång mellan 22 och 23, men när de drog igång 04.. Ja då var jag inte så gladJag är nog hyfsat tolerant. Är ju inte direkt som att jag är extremt stillsam själv Men nån slags liten spärr har man ju trots allt.
Alltså... Jag är röksugen.
Jag röker inte. Har visserligen feströkat när jag var typ 20 men det är ju faktiskt snart 20 år sen....
Wtf liksom