Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har även dessa. Också sköna men rekommenderar inte att ”trampa snett på väg hem från krogen” :p (talar av erfarenhet så att eeeee säga” 🙄

6115EAB0-3F76-43DA-A891-60ED53E94507.jpeg
 
Något säger mig att hon skulle göra sig bättre i en studentkorridor... :D :rofl:
Själv var jag områdets surtant när jag bodde i studentområde. Avskydde alla som sa "man måste stå ut med hemmafester när man är student". Jag, som ibland kunde börja jobba 08 en helg höll inte direkt med ^^ Som tur va tyckte de flesta att det var alldeles för långt att gå till oss så hemmafester hände inte allt för ofta.
 
Själv var jag områdets surtant när jag bodde i studentområde. Avskydde alla som sa "man måste stå ut med hemmafester när man är student". Jag, som ibland kunde börja jobba 08 en helg höll inte direkt med ^^ Som tur va tyckte de flesta att det var alldeles för långt att gå till oss så hemmafester hände inte allt för ofta.

Jag är nog hyfsat tolerant. Är ju inte direkt som att jag är extremt stillsam själv :angel: Men nån slags liten spärr har man ju trots allt.
 
Jag har idag varit i stallet, fått fransarna fixade och kollat på VC-hoppningen.
Nu funderar jag på om jag ska dammsuga idag eller imorgon :confused:
Är ledig både imorgon och på tisdag så det är ingen brådska med det husliga. Nåja, kan åtminstone sätta igång tvättmaskinen. Det är ju inte så jobbigt som att dammsuga :p
 
Håller på att ladda upp stora filer på drive och jisses vilken tid det tar. Hela datorn tuggar tjurigt och ohjälpsamt.

Klappar kisse. Slö. Borde äta nåt men känner mig enorm omotiverad efter att ha hängt på ändan framför en skärm hela dan och inte direkt byggt upp nån aptit.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 965
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 107
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 425
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp