Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klockan 04:45 vaknade jag av att Princess Diva pep och gnallde. :cautious: Jag sa till henne att vara tyst, vilket holl precis tills jag nastan somnade igen. Sa det blev att stiga upp och ta ut henne, men da jag insag att hon bara ville ut for att hitta paron under paron tradet gick vi ut pa sidan av huset ... Mycket motvilligt kissade hon nar jag sa till innan vi gick in igen.
Sedan fortsatte henne's pipande fram tills 8, nar jag gav upp och steg upp. :crazy::arghh: Jag plockade dock fallfrukt innan jag slappte ut henne pa tomten, nu ska hon inte fa hitta fler paron, and that's that!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 965
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 107
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 424
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp