Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fredagens dilemma med att inte hitta papper att skriva på utan fick skriva i handen. Fick sen ta kort på det för att det inte skulle försvinna är nu måndagens stora gåta.

Vem har beställt detta? och exakt vad är det de ska ha? La ut bilden på fejjan och de första som gillat är mina chefer.. :rofl:

76618986_10156876882201819_4164195549110599680_n.jpg


Inte nog med det jag var nog jättetrött så istället för arbetsbyxor sitter jag nu här med gårdagens svarta myxbyxor som är noppiga och med färgrester lite här och där...

Hej måndag!

Voffa är iallafall still och snosar gott i knäet :D
 
Fredagens dilemma med att inte hitta papper att skriva på utan fick skriva i handen. Fick sen ta kort på det för att det inte skulle försvinna är nu måndagens stora gåta.

Vem har beställt detta? och exakt vad är det de ska ha? La ut bilden på fejjan och de första som gillat är mina chefer.. :rofl:

76618986_10156876882201819_4164195549110599680_n.jpg


Inte nog med det jag var nog jättetrött så istället för arbetsbyxor sitter jag nu här med gårdagens svarta myxbyxor som är noppiga och med färgrester lite här och där...

Hej måndag!

Voffa är iallafall still och snosar gott i knäet :D

:rofl:

Är det nu jag ska berätta att det finns anteckningsappar för telefonen...? :angel: :D
 
Undrar om inte maken smittat med med den där lungsoten han dragits med i flera veckor nu..
Sovit hur mkt som helst i helgen, hoppas det hjälper att hålla skiten stången
 
Försöker bringa reda i kaos. En person har avaktiverat en stor del av mina kursdeltagare eftersom de inte hade haft någon aktivitet på X antal veckor på lärplattformen. Men hade hen frågat mig först så hade jag kunnat berätta att de hade en läsperiod som omfattade 3,5 veckor och att de heller inte förväntades ha någon aktivitet och att de därför skulle ha betraktats som aktiva.

Visst, det kan säkert hända den bästa, men vad är det för fel på att först kommunicera med den som sitter på informationen? :arghh:
 
Försöker bringa reda i kaos. En person har avaktiverat en stor del av mina kursdeltagare eftersom de inte hade haft någon aktivitet på X antal veckor på lärplattformen. Men hade hen frågat mig först så hade jag kunnat berätta att de hade en läsperiod som omfattade 3,5 veckor och att de heller inte förväntades ha någon aktivitet och att de därför skulle ha betraktats som aktiva.

Visst, det kan säkert hända den bästa, men vad är det för fel på att först kommunicera med den som sitter på informationen? :arghh:

Och borde man inte fundera på när det blir en större grupp i samma kurs? 🤪
 
Totalt förvirrad frågestund inför tenta på torsdag. 🤯🤯🤯 Jag får panik när folk bara rör till det. Kursansvarig är tillräckligt virrig på egen hand...
 
Och borde man inte fundera på när det blir en större grupp i samma kurs? 🤪

Nja, det gjordes ett enormt överintag och på distanskurser är det vanligt att väldigt många registrerar sig men att de inte har någon aktivitet. Men visst - du har helt klart en poäng. Hur som helst, väldigt tråkigt för mig, men inte minst för berörda studenter då det skedde inför en seminarievecka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 965
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 105
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 424
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp