Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hasar runt som en gammal tant. Tränade med syrran igår och för det första har jag inte tränat sen i våras, och sen tränar vi inte riktigt lika utan syster jobbar mer med ren styrka och vikter så igår blev det helt nya övningar för mig...
Min ländrygg och rumpa var typ avdomnade igår kväll, men idag..... OMG :rofl:
 
Varit på promenad med barn och hund och fixat i stallet på vägen hem. Släppt ut ponnyn utan munkorg för första gången sen i somras (tidigare haft fång och hade känning i somras). Lite nervös att han ska få känning igen.
 
Fick en mindre hjärtattack när jag kom hem från jobbet. En säkring hade gått, så ingen el i hela lägenheten:crazy:
Trodde att alla fiskar skulle ligga döda, men som tur var, var det bara en kort tid elen var borta. Fick göra ett rejält vb i stora karet bara
 
1572876924721.png

vet inte, känns inte rätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 965
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 105
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 424
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp