Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har suttit på en jazzbar några timmar med en vän och pratat om det kollektivet vi tänkt skapa. Första steget är att hitta ett hus eller en tillräckligt stor lägenhet.
Vore fantastiskt att få möjlighet att starta ett kollektiv med honom och hitta folk som skulle passa in. Kravet är att vara vegan såklart, men gärna också ha ett kreativt yrke eller intresse.
Mitt önskan, som min kompis inte höll med om, är att vi alla ska samlas i soffan kl 21 och titta på Aktuellt tillsammans. Det gjorde vi varje dag i mitt förra kollektiv. 😀
 
Kommunikationen med grannen:

2E269CAA-13AA-4E1B-9092-5AD1AD774AA9.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 965
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 107
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 424
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp