Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tjoho! Life is good. Har nya rör! Se så fina 🥳

FD265659-1A42-4460-9304-E66FF4A53CCC.jpeg
 
Funderar på att åka hem.. Mår inget vidare.. Men frågan är om jag får utan läkarintyg.. Var ju hemma för två veckor sen och förra veckan..
 
de är lika goda kålsupare som dhl.. Som jag hade en lååååång soppa med förra året när de klåpade sig rejält med mitt hösilage..

De enda som (hittills) inte gjort bort sig i arbetssammanhang för mig är DHL... jag grinade när labbet bytte till Schenker (och det gör tydligen personalen på labbet också...).
 
De enda som (hittills) inte gjort bort sig i arbetssammanhang för mig är DHL... jag grinade när labbet bytte till Schenker (och det gör tydligen personalen på labbet också...).

Gud får flashbacks när UPS inte kunde leverera min Gucci-väska och jag typ SPRANG efter UPS-bilden i högklackat :rofl: Var till och med tvungen att stanna hemma från jobbet för att återhämta mig mentalt efter den pärsen. ALDRIG MER!
 
Har varit hos sjukgymnasten - hon pratade jättebra och tydligt :love: Hon hummade lite över vissa delar av mina ben/fötter och sedan såg i princip ut så här :eek::o🙈 när jag visade min vighet i andra delar :angel::rofl:
Måste köpa nya skor, på order av henne och min läkare - ett par gympaskor :cautious::meh:
 
Borde varit guldpläderade känner jag! Lite snålt känns det ändå må jag säga!
Men det är ju Micro-versionen av rören på Mood. De fortsätter nog ut på gatan och över till grannarna :love:

(ett konstverk i en shoppinggalleria i Sthlm - världens mest komplexa rör som leder till en kran och ho)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 958
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 045
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 103
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp