R
Raderad medlem 68338
Tjoho! Life is good. Har nya rör! Se så fina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svär åt ett visst transportbolag...
de är lika goda kålsupare som dhl.. Som jag hade en lååååång soppa med förra året när de klåpade sig rejält med mitt hösilage..Fortsätter svära åt ovan nämnda bolag *host* Schenker *host* Noll kommunikation
de är lika goda kålsupare som dhl.. Som jag hade en lååååång soppa med förra året när de klåpade sig rejält med mitt hösilage..
De enda som (hittills) inte gjort bort sig i arbetssammanhang för mig är DHL... jag grinade när labbet bytte till Schenker (och det gör tydligen personalen på labbet också...).
Men GUD, det var de snyggaste rören jag nånsin sett! Och vilka glänsande rörkopplingar! Vilket hantverk!
Men GUD, det var de snyggaste rören jag nånsin sett! Och vilka glänsande rörkopplingar! Vilket hantverk!
(Tänkte bara att du skulle känna att du fick lite valuta för pengarna! )
Det är inte så att köksansvarige går en runda innan hen startar diskmaskinen?insåg just att jag hoardat glas och assietter på mitt skrivbord
Får smyga ut i köket med en del av dem
Nope! Vi har egna rum dessutom och städpersonalen rör inget sådantDet är inte så att köksansvarige går en runda innan hen startar diskmaskinen?
Men det är ju Micro-versionen av rören på Mood. De fortsätter nog ut på gatan och över till grannarnaBorde varit guldpläderade känner jag! Lite snålt känns det ändå må jag säga!