Men den översta böjen såg väl sådär ut eller hur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ringde Gyn mottagningen i morse. Operationen blir av om de inte hörde av sig på em. Vilket de inte gjorde... Så i morgon kl 9 blir det operation
tackLycka till
Det är nog ren tur om man lyckas få sina saker av vilket fraktbolag som helstDe enda som (hittills) inte gjort bort sig i arbetssammanhang för mig är DHL... jag grinade när labbet bytte till Schenker (och det gör tydligen personalen på labbet också...).
KramHaft en fruktansvärd dag.
Skrikgråtit.
Lugn nu men fan att livet aldrig kan vara bra.
Ringde Gyn mottagningen i morse. Operationen blir av om de inte hörde av sig på em. Vilket de inte gjorde... Så i morgon kl 9 blir det operation
Det är nog ren tur om man lyckas få sina saker av vilket fraktbolag som helst
DHL lyckades "tappa bort" 2 pallar med 500 kg betongfundament på varje pall för mig...
Dom fick beställa nya åt mig och sen tyckte dom att jag skulle hämta dom på terminalen
Det blev utkörning till slut...
Hundhår?Sambon har klagat om att han haft ont i stortån och nu upptäckte han något som såg ut som en typ 3mm sticka. Jag tog en pincett för att dra ut den och så var det ett 2 cm långt HÅRSTRÅ! Vad i hela glödheta?!
Sjukaste jag varit med om, som något ur Alien!
Vi har inga djur i huset. Det såg ut som ett av sambons benhår!Hundhår?
TackLycka till
TackLycka till