Vad gör vi? Del CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
De enda som (hittills) inte gjort bort sig i arbetssammanhang för mig är DHL... jag grinade när labbet bytte till Schenker (och det gör tydligen personalen på labbet också...).
Det är nog ren tur om man lyckas få sina saker av vilket fraktbolag som helst :p
DHL lyckades "tappa bort" 2 pallar med 500 kg betongfundament på varje pall för mig... :meh:
Dom fick beställa nya åt mig och sen tyckte dom att jag skulle hämta dom på terminalen :banghead:
Det blev utkörning till slut...
 
Det är nog ren tur om man lyckas få sina saker av vilket fraktbolag som helst :p
DHL lyckades "tappa bort" 2 pallar med 500 kg betongfundament på varje pall för mig... :meh:
Dom fick beställa nya åt mig och sen tyckte dom att jag skulle hämta dom på terminalen :banghead:
Det blev utkörning till slut...

Jag pratade med en verkstad här... Schenker hade tappat bort en pall med olja för dem (dvs en pall full med 20 liters dunkar). Schenker fick betala för den...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 958
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 048
Senast: Sasse
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 103
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp