Har plockat in ett gammalt stallfönster som behöver en MASSA kärlek......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man blir inte annorlunda för att man plötsligt räknas som vuxen.
Trista ungdomar är trista vuxna. Knäppa ungdomar blir härligt knäppa vuxna.
Livet blir vad man bestämmer att det ska vara. Och man formas av dem man ungås med. Har man en knepig uppväxtfamilj är livet knepigt. Skaffar man sig fria, glada, kloka och knäppa vänner så blir livet sådant.
..och du. Telefonfobi - jag sköter det mesta via 1117 mina vårdkontakter. Receptförnyelser, rådgivning, tidsbokning. Mycket går att göra via tangentbordet!
Nästan avundsjuk på dig som får sätta tänderna i det där!Har plockat in ett gammalt stallfönster som behöver en MASSA kärlek...... Visa bifogad fil 48325
Som vuxen får man också skaffa vilka husdjur man vill! Min största behållning av vuxenlivet.
//MvH 2 hundar, 3 akvarier, 3 ormar och 5 taranteller senare.
Jag kommer att bli en helknäpp vuxen!Man blir inte annorlunda för att man plötsligt räknas som vuxen.
Trista ungdomar är trista vuxna. Knäppa ungdomar blir härligt knäppa vuxna.
Livet blir vad man bestämmer att det ska vara. Och man formas av dem man ungås med. Har man en knepig uppväxtfamilj är livet knepigt. Skaffar man sig fria, glada, kloka och knäppa vänner så blir livet sådant.
..och du. Telefonfobi - jag sköter det mesta via 1117 mina vårdkontakter. Receptförnyelser, rådgivning, tidsbokning. Mycket går att göra via tangentbordet!
Tog en liten lunchpromenad men det blåste kallt så nu värmer jag mig med te. Borde ringa och se om det går att få tag i något gödningsmedel.
Jag är 16! En del här har varit registrerade sen innan jag föddesBlir bara nyfiken, hur gamla är ni @godisklubba och @Asko ?
Jag är 16! En del här har varit registrerade sen innan jag föddes
Jag kommer att bli en helknäpp vuxen!
Jag försöker hitta folk som förstår sig på min knäpphet men det är inte så lätt...
Jag har aldrig förstått mig på 1177, varje gång jag försökt göra något har de bett om mina föräldrars intyg/bekräftelse i alla fall, vilket har gjort att allt tagit tusen gånger längre tid än om mamma/pappa bara ringer direkt. Men det kanske fungerar bättre när man är vuxen och ingen förälder ska in och godkänna allt
Edit: och jag håller med de andra! Du verkar vara en helt underbar person tanten!
När hittade du hit?Jag är en av dem med GOD marginal
Det låter helt underbart!Du får samla ett knäppt crowd omkring dig! Det tar ett tag att bygga upp men så värt det. Lägg bort alla konventioner och KÖR! Jag umgås med en massa olika personer i väldigt spridda åldrar. @tanten har träffat en del av dom och kan intyga att de alla är 100% knäppa men skärpta och roliga på olika sätt. Vi har döpt vårt crowd till "dysfunktionella familjen" och består av allt från pensionerade professorer, 20-åriga klubbkids, kulturarbetare, business-folk, konstnärer och allt däremellan.
Läste 5 TRATTKANTARELLER och ba ok
När hittade du hit?
Det låter helt underbart!