Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var glad att du har hår på fotot!
När vi tog bild för nya tj.leg så ser det ut som om jag inte har något hår alls O_o Mvh "the bold Scata"

Mitt förra såg jag ut som en militant, ung man på.
Nuvarande ser jag ut som jag elchockats. Det blåste och regnade satan ute. När jag kom in hos Polisen var det ingen kö. Så de ropade fram mig direkt. Håret står rätt upp och sminket ser väl mer ut som dagen efter-smink. :laugh:
 
Mitt förra såg jag ut som en militant, ung man på.
Nuvarande ser jag ut som jag elchockats. Det blåste och regnade satan ute. När jag kom in hos Polisen var det ingen kö. Så de ropade fram mig direkt. Håret står rätt upp och sminket ser väl mer ut som dagen efter-smink. :laugh:

Mitt gamla pass var typ kaos. Måste blivit ngt fel med färgen, för jag blev verkligen mörk. Plus att jag hade en väldigt stirrig blick. Mitt hår var också slickat och såg svart ut. Var alltid stelt speciellt på Ben Gurion när de glodde på mitt pass och ba "this is you...?"
 
Jag är klar med sista uppsatsen för idrotten! Det tog mig bara ca 1,5 dygn mer än jag räknade med, men nu är jag klar! Har bara teorin kvar nu men tror att jag ska fixa den i alla fall. Nu ska jag äta något till lunch och sen ska jag ta mig iväg till affären och handla.

Mamma är i riskgrupp så och är en av de som nedprioriteras om det skulle bli ont om respiratorer. Så det känns lite som en onödig risk att hon ska gå till affären när jag kan gå istället :)
 
På tal om pass...

Min chef bara: ”detta foto känns inte riktigt aktuellt:

CAE16796-F035-494B-A858-3DBF2CE788AA.webp


Jag ba vaddå hur menar du...!? :angel:
 
Jag som saknat svensk, smaksatt mjukost på tub har precis upptäckt att närbutiken tagit in polsk smaksatt mjukost på korv! :love: Inte sådan där plastig som de säljer på Tesco utan sådan som faktiskt går att äta! Nu måste jag bunkra! :D Polska hyllan är grejer det!
Har du provat Primula? Finns på Tesco och Morrisons, bland annat. Det är samma som Kavli i Sverige, Primula ägs av Kavli :) Jag äter inte sådan ost själv men det känns som att det borde vara samma produkt!
 
Apropå ålder.
Jag känner mig inte som nån specifik ålder.
Jag bara är den jag är.
Ibland känner jag mig dock gammal när jag ser en snygging och bara:äh han är alldeles för ung 😂
Jag känner mig INTE som 50, nästan 51, år...... :eek: Inte för att det är det minsta fel på den åldern alls, men jag glömmer helt enkelt att jag är så gammal. Och så blir jag lite förfärad emellan åt hur många år som egentligen har hunnit gå..... :nailbiting::D
 
Jag känner mig INTE som 50, nästan 51, år...... :eek: Inte för att det är det minsta fel på den åldern alls, men jag glömmer helt enkelt att jag är så gammal. Och så blir jag lite förfärad emellan åt hur många år som egentligen har hunnit gå..... :nailbiting::D
Jamen liksom lillsyrran blir 40!!!! I september
Det kan ju inte stämma för då blir jag ju 44..
Nej Nej.. Det går jag inte med på
 
Jag är ung men inte ung (som @godisklubba ) :D

Nähä? Dög inte det som svar? Okej då, jag är 28 år ung :cool::D

Gött då är du ju ”vuxen” med god marginal! :D
Jag hade besök av en granne häromdagen. Jag bara ”lite vin kanske”? Hon ba: ”nej alltså jag får inte dricka alkohol för mina föräldrar”.
Jag ba: ”öööh okeej” 😅

Jag har även en kollega som inte får gå på systemet ännu. DET är fan ungdomligt men hon har redan backpackat typ jorden runt och flyttade hemifrån när hon var 16. Så känns liksom orimligt att jag är 20 år äldre! Mkt oklart alltihop :cautious:
 
Gött då är du ju ”vuxen” med god marginal! :D
Jag hade besök av en granne häromdagen. Jag bara ”lite vin kanske”? Hon ba: ”nej alltså jag får inte dricka alkohol för mina föräldrar”.
Jag ba: ”öööh okeej” 😅

Jag har även en kollega som inte får gå på systemet ännu. DET är fan ungdomligt men hon har redan backpackat typ jorden runt och flyttade hemifrån när hon var 16. Så känns liksom orimligt att jag är 20 år äldre! Mkt oklart alltihop :cautious:
Va? Hur gammal är grannen? :confused:

Den mentala åldern spelar verkligen stor roll, jag är nog mentalt yngre än din kollega som inte kan köpa på Systembolaget :cool:
 
Gött då är du ju ”vuxen” med god marginal! :D
Jag hade besök av en granne häromdagen. Jag bara ”lite vin kanske”? Hon ba: ”nej alltså jag får inte dricka alkohol för mina föräldrar”.
Jag ba: ”öööh okeej” 😅

Jag har även en kollega som inte får gå på systemet ännu. DET är fan ungdomligt men hon har redan backpackat typ jorden runt och flyttade hemifrån när hon var 16. Så känns liksom orimligt att jag är 20 år äldre! Mkt oklart alltihop :cautious:
Men alltså vilken ungdom säger ”jag får inte dricka alkohol för mina föräldrar” O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 080
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 727
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp