Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men alltså vilken ungdom säger ”jag får inte dricka alkohol för mina föräldrar” O_o
Det hade kunnat vara jag 🤷🏽‍♀️

Pappa längtar tills att jag fyller 18 så att jag får ta körkort. Jag har ju sagt att jag aldrig ska dricka alkohol pga inte ett dugg intresserad, vilket ju är perfekt för honom som då alltid kommer ha någon som kan köra hem från typ släktträffar :D:up:
Nej hon ”bor” med sina föräldrar men de är sällan hemma då de har ett hus på landet. Hon har precis fyllt 16. Kanske bra att hon är skötsam..? 😅
Aha, låter rimligt då!

Det skämtade mina föräldrar om när jag var mindre... "vi skulle kunna lämna dig i sommarhuset själv ett dygn för du vet ju hur man lagar pannkakor och diskar". Jag var typ 5 år 😂
Jooo iofs men jag blir liiite skeptisk när folk är för skötsamma. Oavsett ålder
Du skulle sett mig när jag var mindre. Mamma ba "/godisklubba/ stå där borta nu medan mamma sätter i disktabletten, den är farlig"
Då stog jag lydigt där tills hon sa att jag kunde gå därifrån :D
Har varit sån hela mitt liv... :laugh:
 
Det hade kunnat vara jag 🤷🏽‍♀️

Pappa längtar tills att jag fyller 18 så att jag får ta körkort. Jag har ju sagt att jag aldrig ska dricka alkohol pga inte ett dugg intresserad, vilket ju är perfekt för honom som då alltid kommer ha någon som kan köra hem från typ släktträffar :D:up:

Aha, låter rimligt då!

Det skämtade mina föräldrar om när jag var mindre... "vi skulle kunna lämna dig i sommarhuset själv ett dygn för du vet ju hur man lagar pannkakor och diskar". Jag var typ 5 år 😂

Du skulle sett mig när jag var mindre. Mamma ba "/godisklubba/ stå där borta nu medan mamma sätter i disktabletten, den är farlig"
Då stog jag lydigt där tills hon sa att jag kunde gå därifrån :D
Har varit sån hela mitt liv... :laugh:
Om jag någon gång får barn så ska jag säga till den att vara så som godisklubba är :love:
 
Det hade kunnat vara jag 🤷🏽‍♀️

Pappa längtar tills att jag fyller 18 så att jag får ta körkort. Jag har ju sagt att jag aldrig ska dricka alkohol pga inte ett dugg intresserad, vilket ju är perfekt för honom som då alltid kommer ha någon som kan köra hem från typ släktträffar :D:up:

Aha, låter rimligt då!

Det skämtade mina föräldrar om när jag var mindre... "vi skulle kunna lämna dig i sommarhuset själv ett dygn för du vet ju hur man lagar pannkakor och diskar". Jag var typ 5 år 😂

Du skulle sett mig när jag var mindre. Mamma ba "/godisklubba/ stå där borta nu medan mamma sätter i disktabletten, den är farlig"
Då stog jag lydigt där tills hon sa att jag kunde gå därifrån :D
Har varit sån hela mitt liv... :laugh:
Du och jag är typ soulmates känns det som. Jag var/är exakt så där 🙄
Har heller aldrig varit på fest. Jag drack lite första gången på min studentfest (ville se hur det smakade och hur det var) - blev aningens pyttelite berusad och HATADE skiten + att drinkarna smakade apa. :wtf: Fruktansvärt. Never again.

Nä jag var hellre i skogen med mina kompisar, snackade harry potter och sagan om ringen och diskuterade om vi kanske möjligen kan vara häxor. Eller hade filmkväll med tio ton godis och litervis Pepsi Max... Vilket är vad vi fortfarande gör för ingen av oss vet hur man gör när man är vuxen 🤷‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
387
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 080
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 726
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp