Så hon bor ensam i en lägenhet utan sina föräldrar och är 16?16 visade det sig sen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så hon bor ensam i en lägenhet utan sina föräldrar och är 16?16 visade det sig sen
Så hon bor ensam i en lägenhet utan sina föräldrar och är 16?
Jooo iofs men jag blir liiite skeptisk när folk är för skötsamma. Oavsett ålderHaha min första tanke också men hon verkar onekligen mkt skötsam! Gött som motvikt till andra grannar iofs
Jooo iofs men jag blir liiite skeptisk när folk är för skötsamma. Oavsett ålder
Det skulle förklara saken.Vem vet hon kanske drar massa ladd istället? Som dagens kids ofta gör istället för att dricka alkohol?
Jag skulle inte lämna även en skötsam tonåring ensam för mycket Jag var en skötsam tonåring ... Jag vet vad jag tänkteNej hon ”bor” med sina föräldrar men de är sällan hemma då de har ett hus på landet. Hon har precis fyllt 16. Kanske bra att hon är skötsam..?
Vad tänkte du?Jag skulle inte lämna även en skötsam tonåring ensam för mycket Jag var en skötsam tonåring ... Jag vet vad jag tänkte
Själv var jag givetvis en exemplarisk tonåring!
Det hade kunnat vara jagMen alltså vilken ungdom säger ”jag får inte dricka alkohol för mina föräldrar”
Aha, låter rimligt då!Nej hon ”bor” med sina föräldrar men de är sällan hemma då de har ett hus på landet. Hon har precis fyllt 16. Kanske bra att hon är skötsam..?
Du skulle sett mig när jag var mindre. Mamma ba "/godisklubba/ stå där borta nu medan mamma sätter i disktabletten, den är farlig"Jooo iofs men jag blir liiite skeptisk när folk är för skötsamma. Oavsett ålder
En massa saker, det var en hårfin gräns mellan tanke och aktion ibland.Vad tänkte du?
Om jag någon gång får barn så ska jag säga till den att vara så som godisklubba ärDet hade kunnat vara jag
Pappa längtar tills att jag fyller 18 så att jag får ta körkort. Jag har ju sagt att jag aldrig ska dricka alkohol pga inte ett dugg intresserad, vilket ju är perfekt för honom som då alltid kommer ha någon som kan köra hem från typ släktträffar
Aha, låter rimligt då!
Det skämtade mina föräldrar om när jag var mindre... "vi skulle kunna lämna dig i sommarhuset själv ett dygn för du vet ju hur man lagar pannkakor och diskar". Jag var typ 5 år
Du skulle sett mig när jag var mindre. Mamma ba "/godisklubba/ stå där borta nu medan mamma sätter i disktabletten, den är farlig"
Då stog jag lydigt där tills hon sa att jag kunde gå därifrån
Har varit sån hela mitt liv...
Men alltså vilken ungdom säger ”jag får inte dricka alkohol för mina föräldrar”
Själv var jag givetvis en exemplarisk tonåring!
Vet knappt vad väluppfostrad är. Isåfall uppfostrad av mamma som ehhh hade väldigt fria tyglar sasDen väluppfostrade varianten hon hinner än
Vattenläcka?Goda nyheter
Det behövs inga fläktar utan det ska lufttorka. I slutet på nästa vecka sätter de upp nya väggar igen
Vet knappt vad väluppfostrad är. Isåfall uppfostrad av mamma som ehhh hade väldigt fria tyglar sas
Du och jag är typ soulmates känns det som. Jag var/är exakt så därDet hade kunnat vara jag
Pappa längtar tills att jag fyller 18 så att jag får ta körkort. Jag har ju sagt att jag aldrig ska dricka alkohol pga inte ett dugg intresserad, vilket ju är perfekt för honom som då alltid kommer ha någon som kan köra hem från typ släktträffar
Aha, låter rimligt då!
Det skämtade mina föräldrar om när jag var mindre... "vi skulle kunna lämna dig i sommarhuset själv ett dygn för du vet ju hur man lagar pannkakor och diskar". Jag var typ 5 år
Du skulle sett mig när jag var mindre. Mamma ba "/godisklubba/ stå där borta nu medan mamma sätter i disktabletten, den är farlig"
Då stog jag lydigt där tills hon sa att jag kunde gå därifrån
Har varit sån hela mitt liv...