Jag var inte exemplarisk varken före eller efter Sigtuna internatetJag med... tills jag hamnade på internat på en jordbruksskola
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var inte exemplarisk varken före eller efter Sigtuna internatetJag med... tills jag hamnade på internat på en jordbruksskola
Jag tycker om både Harry Potter och sagan om ringen mm mm.Du och jag är typ soulmates känns det som. Jag var/är exakt så där
Har heller aldrig varit på fest. Jag drack lite första gången på min studentfest (ville se hur det smakade och hur det var) - blev aningens pyttelite berusad och HATADE skiten + att drinkarna smakade apa. Fruktansvärt. Never again.
Nä jag var hellre i skogen med mina kompisar, snackade harry potter och sagan om ringen och diskuterade om vi kanske möjligen kan vara häxor. Eller hade filmkväll med tio ton godis och litervis Pepsi Max... Vilket är vad vi fortfarande gör för ingen av oss vet hur man gör när man är vuxen
Jag tycker om både Harry Potter och sagan om ringen mm mm.
Men det behöver ju inte utesluta det andra?
Men oavsett vad så är inte den ena mer vuxen än den andra??
Förstår inte riktigt att fest mm skulle ha något att göra huruvida man är vuxen eller mindre vuxen?
Haha! Känner att det kan bli något problematiskt eftersom hen mest troligast inte kommer veta om min existensOm jag någon gång får barn så ska jag säga till den att vara så som godisklubba är
Berätta!Jag med... tills jag hamnade på internat på en jordbruksskola
Åh, ja men det måste vi vara då ju! Vi kanske är tvillingar?!Du och jag är typ soulmates känns det som. Jag var/är exakt så där
Har heller aldrig varit på fest. Jag drack lite första gången på min studentfest (ville se hur det smakade och hur det var) - blev aningens pyttelite berusad och HATADE skiten + att drinkarna smakade apa. Fruktansvärt. Never again.
Nä jag var hellre i skogen med mina kompisar, snackade harry potter och sagan om ringen och diskuterade om vi kanske möjligen kan vara häxor. Eller hade filmkväll med tio ton godis och litervis Pepsi Max... Vilket är vad vi fortfarande gör för ingen av oss vet hur man gör när man är vuxen
Jag tänker vara tyst tror jag...Jag är snart 47 och springer omkring i SoA och Sabaton-hoodies samt camobyxor Sedan klär jag mig givetvis på annat sätt om det behövs, de kläderna passar ju inte vid alla tillfällen.
Vuxen är det oklart om jag är dock
Vet knappt vad väluppfostrad är. Isåfall uppfostrad av mamma som ehhh hade väldigt fria tyglar sas
Haha! Känner att det kan bli något problematiskt eftersom hen mest troligast inte kommer veta om min existens
Berätta!
Jag lovar att inte ta efter
Åh, ja men det måste vi vara då ju! Vi kanske är tvillingar?!
Jag är dock inte överförtjust i varken godis eller läsk... men film/tv serier kan jag lätt spendera en helg åt
Haha, du måste berätta! Vad gjorde du?Jag var en riktig rävunge som liten. Syns typ på alla bilder i blicken. Sambon sa att han fattar varför mina föräldrar bara skaffade en unge. Jag fick alltid med mig andra på mina upptåg också.
En kompis mamma hade mig på dagis och har erkänt efteråt att även om jag var en sån man gillade blev jobbet med andra ungarna enklare när jag bytte dagis.
Blev i lågstadiet skötsam och var det till slutet på mellanstadiet. Kaos igen sen! Och även då fick jag med mig andra på upptågen.
Jag skulle inte vilja ha en elev som mig själv.
Behöver iaf inte ångra att jag inte testat saker som jag hållit på under så många år förr även efter skolan. Jag har iaf levt på så sätt! Och har så mkt störda och roliga minnen!
Haha, du måste berätta! Vad gjorde du?
När vi skulle måla om hemma frågade jag om jag fick rita en häst på väggen innan. De trodde en liten med blyerts typ. Jag hittade en spritpenna och målade en häst med full mankhöjd i nästan kolsvart. De fick grundmåla väggen rätt mkt mer än planerat.
BE MY FRIENDDu och jag är typ soulmates känns det som. Jag var/är exakt så där
Nej! MIN vänBE MY FRIEND