Såg en orm på skogspromenaden. Skickade bild till min kära mor som säger att det är huggorm. Jag är så kass på ormsorter
Det finns ju inte så många att välja på i gamla goa Svea. Uteslutningsmetoden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg en orm på skogspromenaden. Skickade bild till min kära mor som säger att det är huggorm. Jag är så kass på ormsorter
Äsch. Var och en orkar det den orkar.Vi har övertid i helgen då vi försöker få ut så mycket mediciner som möjligt. Jag skulle alltså kunna dra in en nästan halv månadslön på fyra dagar, men orkar inte jobba 6 dagar i rad. Känner mig fett bortskämd och dum som inte orkar.
Äsch. Var och en orkar det den orkar.
Jämför inte!
Det finns ju inte så många att välja på i gamla goa Svea. Uteslutningsmetoden?
Var glad att du har hår på fotot!Inte alls förberedd, så mitt hår är inte det fräschaste på fotot
Kunde varit en snok. Det var min första tanke då den var rätt mörk och då mönstret syntes inte superväl La ut bilden på sociala medier och jag var inte ensam om att inte se direkt att det va en huggorm.
På mitt förra körkort såg det ut som jag inte heller hade hårVar glad att du har hår på fotot!
När vi tog bild för nya tj.leg så ser det ut som om jag inte har något hår alls Mvh "the bold Scata"
Fair enough, det lät så roligt när jag läste det bara! Som att det fanns en uppsjö att välja mellan!
Var glad att du har hår på fotot!
När vi tog bild för nya tj.leg så ser det ut som om jag inte har något hår alls Mvh "the bold Scata"
Jag synar er och höjer med att bestå av enbart ögon, mun, och frisyrPå mitt förra körkort såg det ut som jag inte heller hade hår
Jag synar er och höjer med att bestå av enbart ögon, mun, och frisyr
Visa bifogad fil 48335