Snurrfian
Moderator
Mm men gillar inte riktigt utseendet, 50-talskök går inte så bra ihop med vertikalfläkt.Kolla vertikalfläktar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mm men gillar inte riktigt utseendet, 50-talskök går inte så bra ihop med vertikalfläkt.Kolla vertikalfläktar
Jag hittade Tradera-appenSaker man kan fastna på när man ska bara innan man går och lägger sig, köksfläktar... Herregud vad mycket fula köksfläktar det finns och få snygga som inte är för stora.
Blev väldigt förtjust i den här på ikea men den är för bred.Kolla vertikalfläktar
Blev väldigt förtjust i den här på ikea men den är för bred.Visa bifogad fil 47802
bra invändning, men va sjutton ska jag då hitta? Bara att leta vidare i morgon!Nej! Inte rostfritt!
Du kommer ångra dig i 30 år.
bra invändning, men va sjutton ska jag då hitta? Bara att leta vidare i morgon!
Far min har fått en stroke och opereras nu
Tacken av att somna tidigt är att sen vakna onödigt tidigt istället.
Vad ska jag hitta på nu då
Börjar du jobbet tidigt? Annars lite avslappningsövningar kan hjälpa.Jag funderar också på att gå upp. Jag har legat och skruvat på mig sedan kl. 2. Jag somnade visserligen till för en liten stund sedan men vet inte vad jag föredrar - att ligga vaken och läsa eller att sovs men att drömma stressdrömmar.
Vertikalfläkt. Vet att du inte tyckte att det passar in i erat kök men om du haft tankar på en förskräcklig rostfri sak så kan du ta lika gärna köra på en vertikal.
Efter att jag slagit mig otaliga ggr på liknande fläktar du lagt upp bild på så har jag konstaterat att tinningen är värd ett bättre öde...
Jag avskyr rostfritt. Det är fult, blir fläckigt, randigt och bara nääää.
Gissa vad jag harJag har haft rostfri fläkt sedan jag flyttade in i den här lägenheten för drygt sju år sedan och jag har ingen aning om vad du pratar om.
Låter vansinnigt gott!
Om det inte vore för helvetes-coronan så hade jag bjudit in mig själv!