Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kolla vertikalfläktar
Blev väldigt förtjust i den här på ikea men den är för bred.
20200329_111911.webp
 
Önskar enormt att jag hade något jobb där jag jobbade hemifrån och sas var min egen chef. Vad jag skulle jobba med vete fasen, men gud så skönt det hade varit. Är så mycket som händer privat just nu som tar energi, så det är tufft att vara så social, glad och pratsam hela tiden på jobbet som man måste vara. Speciellt när jag inte är speciellt social och pratsam privat
 
😁 bra invändning, men va sjutton ska jag då hitta? Bara att leta vidare i morgon! ;)

Vertikalfläkt. Vet att du inte tyckte att det passar in i erat kök men om du haft tankar på en förskräcklig rostfri sak så kan du ta lika gärna köra på en vertikal.

Efter att jag slagit mig otaliga ggr på liknande fläktar du lagt upp bild på så har jag konstaterat att tinningen är värd ett bättre öde...

Jag avskyr rostfritt. Det är fult, blir fläckigt, randigt och bara nääää.
 
Tacken av att somna tidigt är att sen vakna onödigt tidigt istället.
Vad ska jag hitta på nu då 🤔

Jag funderar också på att gå upp. Jag har legat och skruvat på mig sedan kl. 2. Jag somnade visserligen till för en liten stund sedan men vet inte vad jag föredrar - att ligga vaken och läsa eller att sovs men att drömma stressdrömmar.
 
Jag funderar också på att gå upp. Jag har legat och skruvat på mig sedan kl. 2. Jag somnade visserligen till för en liten stund sedan men vet inte vad jag föredrar - att ligga vaken och läsa eller att sovs men att drömma stressdrömmar.
Börjar du jobbet tidigt? Annars lite avslappningsövningar kan hjälpa.
I mitt fall är jag avslappnad redan så det räcker har bara sovit mina timmar redan. Halvvilar lite nu men måste få i mig frukost snart.
Jinns har redan ätit och ligger på min mage nu och sjunger.
 
Vertikalfläkt. Vet att du inte tyckte att det passar in i erat kök men om du haft tankar på en förskräcklig rostfri sak så kan du ta lika gärna köra på en vertikal.

Efter att jag slagit mig otaliga ggr på liknande fläktar du lagt upp bild på så har jag konstaterat att tinningen är värd ett bättre öde...

Jag avskyr rostfritt. Det är fult, blir fläckigt, randigt och bara nääää.

Jag har haft rostfri fläkt sedan jag flyttade in i den här lägenheten för drygt sju år sedan och jag har ingen aning om vad du pratar om. :D
 
Min fitbit väckte mig 10 min för sent idag..... :meh: Är det ett vanligt fel, dvs att tiden helt plötsligt inte stämmer? När jag väl synkade den med appen så blev allt som vanligt igen - tiden hoppade fram till rätt tid. Men tänk om den hade varit mycket mer än 10 min fel - kan man inte lita på dem som väckarklocka...... :nailbiting:??? Jag som annars är så nöjd med att bli väckt av vibrationerna på armen......
 
Tänkte gå till brevlådan och hämta ”in case of isolering” till barn-paketet. Men idag låg det på verandan :D Beställde igår vid 14. Rätt imponerande ändå.

Vitt ute. Haglar lite. Exet bytte till sommardäck på min bil och imorgon har jag körförbud 😐
 
Jag är uppe, men osäker på om jag är riktigt vaken 😴 Vinglade ut och gav hästar och kaniner frukost iallafall och har gett hunden och mig själv frukost också. Ska njuta av min kaffekopp nu innan ungarna vaknar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 082
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 727
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp