Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig lite tvärdeppad. Inga svar från nya jobb.. inte för att det finns så många nya jobb att söka om en inte är utbildad inom vården eller kör lastbil, så här sitter man och väntar på gratis pengar från snälla staten och det känns uruselt.

Men nåja. Gnäll och ack och ve. Hundarna är nöjda och trötta i alla fall. :)
 
Jag lyckades snava over "pooper scoopern" och brot av infastningen till skaftet sa nu har jag bestallt en ny via Amazon och sa har jag rensat ogras en stund. Nu ar det dags for kaffe och nagot till lunch.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 081
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 727
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp