Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är kanske trög men är det något fel med rostfria fläktar generellt?
Tänker ni att de tar för mycket fokus från övriga bostaden?
Att man ska tröttna på den?
Att smuts syns lättare på den?
Eller vad?
Fett och smuts syns betydligt mer och de är notoriskt svåra att hålla rena, minsta fingeravtryck syns. Sen beror det på hur kinkig man själv är, jag har själv svårt att se att jag skulle bli så störd.
 
Fett och smuts syns betydligt mer och de är notoriskt svåra att hålla rena, minsta fingeravtryck syns. Sen beror det på hur kinkig man själv är, jag har själv svårt att se att jag skulle bli så störd.

Fast hur ofta är man och kladdar på fläktkåpan egentligen? Min torkas av när den blir flottig men det är ju ingenting som syns per se, det känns bara. Jag tycker att rostfritt är ett utmärkt val. :)
Jag ifrågasatte visserligen min brors beslut att skaffa kyl och frys i borstad stål när de hade två småungar och elva hundar i huset men där är ju smutsnivån på en annan... nivå. 😅
 
Vaknade 6:45. Det är inte normalt O_o Är jag sjuk?
Har sagt upp min gratisprenumeration på DN.se, vet inte riktigt hur länge den löpte så sa upp för säkerhets skull så jag slipper betala plötsligt.
Nu står det att jag fortfarande har tillgång ”till den ( . )”. Klara besked, typ. :cautious:
 
Hostat i två veckor nu. Och inte försvinner den heller, får inte vara på jobbet iom hostan, speciellt inte efter att både jag och sambon blivit sjuka (sambon först, sen jag) och det konstaterades att det fanns Coronasmittade på hans jobb.
 
Försöker komma igång med dagen.. Har i alla fall fått i mig frukost och fått iväg ett meddelande till en arbetsgrupp. Dagen kommer verkligen gå i ett. Först två föreläsningar a 2h styck, sen måste jag ta mig ned på stan för att köpa en födelsedagspresent till min mor som fyller år i morgon, eventuellt kolla på tyg, och sen hem igen för ett styrelsemöte klockan 17. Sängen känns dock väldigt lockande!
 
Vaknade 6:45. Det är inte normalt O_o Är jag sjuk?
Har sagt upp min gratisprenumeration på DN.se, vet inte riktigt hur länge den löpte så sa upp för säkerhets skull så jag slipper betala plötsligt.
Nu står det att jag fortfarande har tillgång ”till den ( . )”. Klara besked, typ. :cautious:

Just nu kan alla ha en gratisprenumeration på DN t.o.m 1 maj, som då sägs upp automatiskt. Kanske revideras datumet beroende på vad som händer, men antagligen har du kvar tillgång till 1 maj utan att behöva göra något.
 
Städat det jag kan här hemma med en arm. Tur boendestöd kommer ikväll så jag kan få hjälp att diska och dammsuga.
Har rejält ont i armen idag och är lika bitter på hästen som igår. Tur han bor hos fodervärd så jag kan åka dit först när bitterheten släppt.
Fy vad surt att det här skulle hända dig när du precis blev utskriven, som du skrev i ett annat inlägg. Livet ska då alltid jävlas så mycket det kan :mad:
 
Fett och smuts syns betydligt mer och de är notoriskt svåra att hålla rena, minsta fingeravtryck syns. Sen beror det på hur kinkig man själv är, jag har själv svårt att se att jag skulle bli så störd.

Tinningen.... Tänk på tinningen!

Nä alltså jag rengör inte heller fläkten så ofta.

Den är snyggare när den är flottig och äcklig än randig och fläckig så det får vara :D
 
Fy vad surt att det här skulle hända dig när du precis blev utskriven, som du skrev i ett annat inlägg. Livet ska då alltid jävlas så mycket det kan :mad:
Ja, jäkligt less. Dagen efter utskriven bryter jag armen liksom.. Men ja, den fysiska smörjan konkurrerar lite med den själsliga nu iaf. Alltid något.
 
Får se om jag får revidera tanken att åka ned på stan, snön/regnet bara vräker ned här nu.. Förhoppningsvis har det givit med sig om cirkus fyra timmar!
 
Ja, jäkligt less. Dagen efter utskriven bryter jag armen liksom.. Men ja, den fysiska smörjan konkurrerar lite med den själsliga nu iaf. Alltid något.
The story of my life, haha. Är det inte det ena så är det det andra. Multipel skleros vs. psykisk ohälsa. Mår jag bättre psykiskt kan jag ge mig fan på att det alltid krånglar med kroppen den dagen. Eller tvärt om.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 082
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 727
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp