Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fett och smuts syns betydligt mer och de är notoriskt svåra att hålla rena, minsta fingeravtryck syns. Sen beror det på hur kinkig man själv är, jag har själv svårt att se att jag skulle bli så störd.Är kanske trög men är det något fel med rostfria fläktar generellt?
Tänker ni att de tar för mycket fokus från övriga bostaden?
Att man ska tröttna på den?
Att smuts syns lättare på den?
Eller vad?
Fett och smuts syns betydligt mer och de är notoriskt svåra att hålla rena, minsta fingeravtryck syns. Sen beror det på hur kinkig man själv är, jag har själv svårt att se att jag skulle bli så störd.
Vaknade 6:45. Det är inte normalt Är jag sjuk?
Har sagt upp min gratisprenumeration på DN.se, vet inte riktigt hur länge den löpte så sa upp för säkerhets skull så jag slipper betala plötsligt.
Nu står det att jag fortfarande har tillgång ”till den ( . )”. Klara besked, typ.
Fy vad surt att det här skulle hända dig när du precis blev utskriven, som du skrev i ett annat inlägg. Livet ska då alltid jävlas så mycket det kanStädat det jag kan här hemma med en arm. Tur boendestöd kommer ikväll så jag kan få hjälp att diska och dammsuga.
Har rejält ont i armen idag och är lika bitter på hästen som igår. Tur han bor hos fodervärd så jag kan åka dit först när bitterheten släppt.
Fett och smuts syns betydligt mer och de är notoriskt svåra att hålla rena, minsta fingeravtryck syns. Sen beror det på hur kinkig man själv är, jag har själv svårt att se att jag skulle bli så störd.
Ja, jäkligt less. Dagen efter utskriven bryter jag armen liksom.. Men ja, den fysiska smörjan konkurrerar lite med den själsliga nu iaf. Alltid något.Fy vad surt att det här skulle hända dig när du precis blev utskriven, som du skrev i ett annat inlägg. Livet ska då alltid jävlas så mycket det kan
The story of my life, haha. Är det inte det ena så är det det andra. Multipel skleros vs. psykisk ohälsa. Mår jag bättre psykiskt kan jag ge mig fan på att det alltid krånglar med kroppen den dagen. Eller tvärt om.Ja, jäkligt less. Dagen efter utskriven bryter jag armen liksom.. Men ja, den fysiska smörjan konkurrerar lite med den själsliga nu iaf. Alltid något.