Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har huvudvärk och lite ont i halsen. Tagit atarax för att se om det bara är ångestsymptom.. Det har det ju varit innan, speciellt på måndagar. Risken är dock att fröken blir lite extra sömnig på lektionerna idag :angel: Men känner hellre "orka bry sig" än att bli överspänd. Det är ändå påsklov snart.
 
Jobbar hemifrån för tredje veckan i rad. Det går utmärkt att utföra mitt jobb hemifrån och jag är glad att slippa åka till jobbet och utsätta mig för smitta men det är så fruktansvärt tråkigt :arghh: . Jag bor själv, har inget större socialt liv i vanliga fall heller och är ganska introvert men det här är bara för mycket! Enda gången jag träffar andra människor är när jag åker och handlar.
 
Just nu kan alla ha en gratisprenumeration på DN t.o.m 1 maj, som då sägs upp automatiskt. Kanske revideras datumet beroende på vad som händer, men antagligen har du kvar tillgång till 1 maj utan att behöva göra något.
Jag hade en som gällde ”till påsk” och som övergår till betalprenumeration sen, vet inte från vilket datum. På kontosidan stod det att den gällde tillsvidare.
Det kom upp ett erbjudande om prenumeration till 1 maj när jag loggade in men jag klickade bort den.
 
Lite uttråkad. Hade tänkt rensa lite ogräs innan jag åker till jobbet men den är svinkallt och växlar mellan snö och sol så motivationen är inte jättehög.
 
Paus i föreläsningarna. Kanske skulle ta och gå till brevlådan och fiska upp mina nya byxor som ska ligga där. Få igång lite blodcirkulation...
 
Skritta av ute var nog århundradets sämsta idé.
Snö innanför jackan och bländad av solen samtidigt som snön yrde.
Strax börja fylla vatten :wtf:
Glad iaf att flera av stona kan gå på baksidan numer där jag röjt i hundra år men där det denna vintern är en större hage nu. Underlättat enormt verkligen
 
Apropå händer. Jag spritar dem inte, men tvättar dem med tvål oftare än vanligt nu. (I jämförelse med nästan noll förut :angel:)
Mina händer är jättefina i vanliga fall, men nu har de börjat klia, sticka och bli torra :cry: Har på handkräm men känns inte riktigt som att det hjälper ... borde väl ha på det oftare men så irriterande det är :arghh:
Vill ha tillbaka mina vanliga händer :cautious:
 
Jaha vaknade precis :cautious:
Skulle egentligen bakat en kaka idag men fick feeling och gjorde det inatt. Hoppas att den är god 🤷🏼‍♀️😅 Ska kliva upp och gå ner och måla men först: kaffe
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 082
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 727
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp