Ja för jag behöver måla så majväder är absolut nödvändigtJag gillar majväder i april, men inte snöstorm i påsk, det struntar vi i!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja för jag behöver måla så majväder är absolut nödvändigtJag gillar majväder i april, men inte snöstorm i påsk, det struntar vi i!
Apropå händer. Jag spritar dem inte, men tvättar dem med tvål oftare än vanligt nu. (I jämförelse med nästan noll förut )
Mina händer är jättefina i vanliga fall, men nu har de börjat klia, sticka och bli torra Har på handkräm men känns inte riktigt som att det hjälper ... borde väl ha på det oftare men så irriterande det är
Vill ha tillbaka mina vanliga händer
Äntligen har jag hittat något som är bra med att vara i karantän...Ungarnas händer är supertorra Dom tvättar ju händerna otroligt mycket på en dag både hemma och på skolan och dagis. Vi smörjer så ofta vi kommer ihåg och det håller dom hyfsade i alla fall. Jag tvättar också händerna femtielvatusen ggr per dag och blir lätt torr men mina händer klarar sig bättre än ungarnas.
Äntligen har jag hittat något som är bra med att vara i karantän...
jag tvättar inte händerna speciellt ofta och behöver inte smörja in mig.
Mina händer är vana vid mera fettiga livUngarnas händer är supertorra Dom tvättar ju händerna otroligt mycket på en dag både hemma och på skolan och dagis. Vi smörjer så ofta vi kommer ihåg och det håller dom hyfsade i alla fall. Jag tvättar också händerna femtielvatusen ggr per dag och blir lätt torr men mina händer klarar sig bättre än ungarnas.
JOLiiiite löjlig jag kände mig när en kollega påpekade att jag verkade ångestfylld och jag fick erkänna att jag hade full ångestattack pga min mobil hade dött. Rimligt?!?! Inte det minsta. Egentligen.
ÖverlevVisa bifogad fil 47809
Gjorde en låsskärm till mobilen under en fikapaus
LagomÖverlev
Skratta
Älska
Lagom
DVNu satte jag ner foten. Samordnaren hade vart så smart och planerat att jag skulle möta upp en från DV strax före 15. Öh. Jag slutar 15! Vägrar känna stress pga taskig planering så det fick hon vackert plocka bort . Skönt att hålla foten nere .