Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jäser pizzadeg och ska snart göra tomatsås att ha i botten :) .

Visa bifogad fil 47788
Idag blir det pizza med hopplock på det som finns hemma, så bl.a rökt skinka och chèvre :up: . Och så ska några av degarna frysas ner så det finns ”snabbpizza” att ta upp när man blir sugen en annan gång :).

Jäsning är en sån vacker process :love:

E180CF25-37FE-410D-9E13-0498DAFD74A9.webp
 
Hade en fraktur i underarmen, men den låg bra så slapp gips och ska röra på armen så gott det går. Ska kontakta en sjukgymnast.
Gör förbannad ont, men skönt att det inte var något värre.
Dock bitter på hästen. Ska dit i veckan när armen gör mindre ont och ta ett allvarligt snack med honom om hur man beter sig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 081
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 727
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp