Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle rida idag och hämtade hästen i hagen. Då händer något och han springer rakt på mig med bogen och kastar mig åt sidan. Fick jäkligt ont i armbågen.
Efter lite vila och Panodil hos fodervärdarna och konsultation med en kompis körde jag till akuten. Så nu sitter jag med mitella och väntar på läkarsamtal.
Jag som blev utskriven från sjukhuset igår..
 
Promenad med kompis. Det är mer folk ute i naturen än i galleriorna 🤷‍♀️ Var stora foklsamlingar och svårt att få plats på grusvägarna.

Väntar nu på att broccolin och spenaten ska tina så jag kan göra veglasagne. Medan jag väntar tänker jag köpa massa expansioner till The Sims 4 :D
 
Alltså det är bara pensionärer ute?! VAD I HELA HELV....

En tant bara ”ta hand om er nu flickor” och haltade iväg med rullatorn och sin åldriga tax.

Alla östermalmstanters fuck-it- MOOD:

Visa bifogad fil 47773
Med tanke på att all ål är rödlistad, även odlad ål (den föds upp genom att fånga vild åls yngel och göds upp) hoppas jag hon får Corona.

Mvh blir fett sne på folk som äter ål
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 080
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 727
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp