Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tråkigt och väntar på kompis så vi kan ta en promenad. Såg att hemglass har sparrisglass :eek: vill smaka!
Men hur funkar det med glassbilen numera? Är det bara att gå ner och köpa som förr, måste man beställa i förväg? Kan man betala med kort? Så många frågor :D
Betala med kort har man kunnat i flera år, men om man måste beställa har jag ingen aning om.
 
Alltså det är bara pensionärer ute?! VAD I HELA HELV....

En tant bara ”ta hand om er nu flickor” och haltade iväg med rullatorn och sin åldriga tax.

Alla östermalmstanters fuck-it- MOOD:

78FC91E7-8739-45AD-B878-5846B5AB25CB.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
388
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 080
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 727
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp