R
Raderad medlem 68338
Instämmer 100% euro dollar
Men
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer 100% euro dollar
Borde klä på mig. Men jag väntar nog till klockan 11 med att klä på mig, varför? Jomen för att jag är lat!
Har varit mycket nyttig nu på morgonen och ätit ägg! Kinderägg....
Haha, usch. Fulgråter verkligen. De skulle ha spelat i Stockholm i helgen om det inte varit för Corona, det senarelades till hösten istället och jag hade hoppats på att se dem igen. "Der Mussolini" är nog den låten jag lyssnat mest på i hela mitt liv, säkert dagligen sedan jag var 15 om man jämnar ut gångerna (är 34 nu). DAF har verkligen format min musiksmak, och i förlängning den jag är, och mycket annan BRA musik har inspirerats av dem. Inte vart så berörd när en musiker gått bort sedan Bowie och Pete Burns.Blev helt knäckt när jag läste att Gabi Delgado (frontmannen i DAF) avlidit
Haha, usch. Fulgråter verkligen. De skulle ha spelat i Stockholm i helgen om det inte varit för Corona, det senarelades till hösten istället och jag hade hoppats på att se dem igen. "Der Mussolini" är nog den låten jag lyssnat mest på i hela mitt liv, säkert dagligen sedan jag var 15 om man jämnar ut gångerna (är 34 nu). DAF har verkligen format min musiksmak, och i förlängning den jag är, och mycket annan BRA musik har inspirerats av dem. Inte vart så berörd när en musiker gått bort sedan Bowie och Pete Burns.
Blev helt knäckt när jag läste att Gabi Delgado (frontmannen i DAF) avlidit
Kraken hann ju inte ens bli 62, det är ingen ålderJag med! Blir DAF dagen lång nu
Jag är lite i samma sits. Dock valde jag att inte stanna hemma. Mina symtom är nämligen exakt samma som de kan vara när det är sådant här torrt och kallt väder. Lite torr i ögonen. Lite tjock i halsen. Hostar ej, ingen feber, nyser inte, inte ont i kroppen. Det är ju omöjligt att veta om en förkylning är på "G" eller om det bara är normaltillstånd.... Och alla pollenallergiker - hur ska de tänka ??Jag ligger i soffan och känner mig som en arbetsskygg idiot för att jag sjukskrev mig med, i mina ögon, på tok för milda symptom. Men det är väl så man ska göra i dessa tider, eller? Jag har dålig kroppskännedom i vanliga fall - just nu är det helt jävla omöjligt. Att jag ovanpå det åker kollektivt till jobb inom vården gör inte saken lättare.
Kan jag inte bara bli tydligt sjuk istället? Det hade underlättat något enormt just nu
Jag är lite i samma sits. Dock valde jag att inte stanna hemma. Mina symtom är nämligen exakt samma som de kan vara när det är sådant här torrt och kallt väder. Lite torr i ögonen. Lite tjock i halsen. Hostar ej, ingen feber, nyser inte, inte ont i kroppen. Det är ju omöjligt att veta om en förkylning är på "G" eller om det bara är normaltillstånd.... Och alla pollenallergiker - hur ska de tänka ??
de är fina, men omöjliga för mig att komma ur.
I lördags var jag och flög en sån här.
Visa bifogad fil 47444