På väg till garaget. Ska köra direkt till stallet eftersom dottern ändå är på friidrottsträning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns så många trevliga fascinerande människor här.... ??Varför distraherar buke mig så?! har hänt flera gånger nu att jag startar upp datorn för att söka/kolla efter något på nätet. Varje gånghar jag först gått in på buke för "skall bara läsa lite på buke före" men nog fasen glömmer jag bort sen vad jag skulle söka efter..
Haha ja och intressanta ämnen. Man fastnar ju alltid på något och vips så har hela dagen gått.. typDet finns så många trevliga fascinerande människor här.... ??
Min astma medicin är slut, hemma och på apoteken runt om.
Känner mig något sårbar.
Giona men jag klara nog mig så länge, har min nöd inhalera som jag kan rida på ett tag. Kan rida ut ett par dagar. Men tack för att du frågarVilken är det du har? Är det bråttom?
Giona men jag klara nog mig så länge, har min nöd inhalera som jag kan rida på ett tag. Kan rida ut ett par dagar. Men tack för att du frågar
Har en oöppnad orange Giona så hojta om du behöverGiona men jag klara nog mig så länge, har min nöd inhalera som jag kan rida på ett tag. Kan rida ut ett par dagar. Men tack för att du frågar