Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det på vart man är. På våran balkong är det inte alls mycket, den är som sagt typ inbygd i huset och blåsen kommer inte dit.
Står man i ett blåshål är det mycket. Men nej, generellt tycker jag inte att det är mycket
Jag hoppas du mår bra i alla fall.Försöker somna. Går sådär
Såhär mitt i natten ter sig som rätt tillfälle att blotta min smutsiga byk. Ni lär ju undra varför jag blev så nedslagen av Gabi Delgado´s bortgång. Haft några tuffa månader med ett krossat hjärta, pappas dåliga PSA-värden, min egen bräckliga hälsa (som väl lär leda till att jag måste vara isolerad ett bra tag om det fortsätter som det gör, pga egen hosta och infektionskänslig pga bromsmedicin.) Jag blev inlagd på psykiatrin för några veckor sedan, pga. självmordsnära. Kom till insikten att jag inte är kapabel att ta mitt eget liv, men det är en sorg i sig, eftersom jag sett det som en livförsäkring.Så allt är precis lika åt helvete som vanligt, och efter MYCKET resonerade med mig själv kom jag fram till att det enda jag skulle vilja göra för skojs skull, var att se DAF igen. Mitt ex skulle följt med, som nåt slags födelsedagspresent, även om han inte ville se konserten så kunde vi dela hotell och förmodligen fokusera på att dricka ovanlig suröl. Sedan dumpade han mig, och konserten flyttades fram pga. Corona. Hade hoppats se dem i höst istället, men sen kolade ju kraken. Set det lite som att universum valt sida den här separationen, och det är inte min. Så jag blev inte "bara" dumpad, det kom en pandemi emellan och min idol DOG . Peppigt värre. Måste hitta något annat jag vill göra, för att inte gå under ytterligare. Peppigt värre!
❤ Ibland är fan livet orättvist, det finns inte så mycket mer att säga. Jag hoppas att det vänder för dig snart. ❤Såhär mitt i natten ter sig som rätt tillfälle att blotta min smutsiga byk. Ni lär ju undra varför jag blev så nedslagen av Gabi Delgado´s bortgång. Haft några tuffa månader med ett krossat hjärta, pappas dåliga PSA-värden, min egen bräckliga hälsa (som väl lär leda till att jag måste vara isolerad ett bra tag om det fortsätter som det gör, pga egen hosta och infektionskänslig pga bromsmedicin.) Jag blev inlagd på psykiatrin för några veckor sedan, pga. självmordsnära. Kom till insikten att jag inte är kapabel att ta mitt eget liv, men det är en sorg i sig, eftersom jag sett det som en livförsäkring.Så allt är precis lika åt helvete som vanligt, och efter MYCKET resonerade med mig själv kom jag fram till att det enda jag skulle vilja göra för skojs skull, var att se DAF igen. Mitt ex skulle följt med, som nåt slags födelsedagspresent, även om han inte ville se konserten så kunde vi dela hotell och förmodligen fokusera på att dricka ovanlig suröl. Sedan dumpade han mig, och konserten flyttades fram pga. Corona. Hade hoppats se dem i höst istället, men sen kolade ju kraken. Set det lite som att universum valt sida den här separationen, och det är inte min. Så jag blev inte "bara" dumpad, det kom en pandemi emellan och min idol DOG . Peppigt värre. Måste hitta något annat jag vill göra, för att inte gå under ytterligare. Peppigt värre!
Det var därför jag inte ville bo kvar. Avskyr blåst!Aha okej. Härnere i söder är 6 m/s en helt normal dag
Såhär mitt i natten ter sig som rätt tillfälle att blotta min smutsiga byk. Ni lär ju undra varför jag blev så nedslagen av Gabi Delgado´s bortgång. Haft några tuffa månader med ett krossat hjärta, pappas dåliga PSA-värden, min egen bräckliga hälsa (som väl lär leda till att jag måste vara isolerad ett bra tag om det fortsätter som det gör, pga egen hosta och infektionskänslig pga bromsmedicin.) Jag blev inlagd på psykiatrin för några veckor sedan, pga. självmordsnära. Kom till insikten att jag inte är kapabel att ta mitt eget liv, men det är en sorg i sig, eftersom jag sett det som en livförsäkring.Så allt är precis lika åt helvete som vanligt, och efter MYCKET resonerade med mig själv kom jag fram till att det enda jag skulle vilja göra för skojs skull, var att se DAF igen. Mitt ex skulle följt med, som nåt slags födelsedagspresent, även om han inte ville se konserten så kunde vi dela hotell och förmodligen fokusera på att dricka ovanlig suröl. Sedan dumpade han mig, och konserten flyttades fram pga. Corona. Hade hoppats se dem i höst istället, men sen kolade ju kraken. Set det lite som att universum valt sida den här separationen, och det är inte min. Så jag blev inte "bara" dumpad, det kom en pandemi emellan och min idol DOG . Peppigt värre. Måste hitta något annat jag vill göra, för att inte gå under ytterligare. Peppigt värre!
Kram! Sjukt jobbigt du haft det. ❤Såhär mitt i natten ter sig som rätt tillfälle att blotta min smutsiga byk. Ni lär ju undra varför jag blev så nedslagen av Gabi Delgado´s bortgång. Haft några tuffa månader med ett krossat hjärta, pappas dåliga PSA-värden, min egen bräckliga hälsa (som väl lär leda till att jag måste vara isolerad ett bra tag om det fortsätter som det gör, pga egen hosta och infektionskänslig pga bromsmedicin.) Jag blev inlagd på psykiatrin för några veckor sedan, pga. självmordsnära. Kom till insikten att jag inte är kapabel att ta mitt eget liv, men det är en sorg i sig, eftersom jag sett det som en livförsäkring.Så allt är precis lika åt helvete som vanligt, och efter MYCKET resonerade med mig själv kom jag fram till att det enda jag skulle vilja göra för skojs skull, var att se DAF igen. Mitt ex skulle följt med, som nåt slags födelsedagspresent, även om han inte ville se konserten så kunde vi dela hotell och förmodligen fokusera på att dricka ovanlig suröl. Sedan dumpade han mig, och konserten flyttades fram pga. Corona. Hade hoppats se dem i höst istället, men sen kolade ju kraken. Set det lite som att universum valt sida den här separationen, och det är inte min. Så jag blev inte "bara" dumpad, det kom en pandemi emellan och min idol DOG . Peppigt värre. Måste hitta något annat jag vill göra, för att inte gå under ytterligare. Peppigt värre!
Och svar till @Snurrfian @Halfrek @athena_arabians @parellikusken @tornblomma ni är gulliga som svarade!Men åh, vad tufft du har det! Vilken jäkla skit! Ibland känns allt bara så orättvist. Glad ändå att du finns kvar här. Men hoppas du kan få iaf lite medvind nu snart.
Stor kram och du vet att jag finns på PM!