Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns fördelar med att ha dottern med pojkvän hemma hos oss och plugga. Till lunch fixade de våfflor!
Ja fick rysningar av någon konstig anledningJaså, tycker du att den är läskig eller nåt?
Jag tycker att den är jättegullig
Jag är lite i samma sits. Dock valde jag att inte stanna hemma. Mina symtom är nämligen exakt samma som de kan vara när det är sådant här torrt och kallt väder. Lite torr i ögonen. Lite tjock i halsen. Hostar ej, ingen feber, nyser inte, inte ont i kroppen. Det är ju omöjligt att veta om en förkylning är på "G" eller om det bara är normaltillstånd.... Och alla pollenallergiker - hur ska de tänka ??
Fusk, här är det grått och blåser storm. Men jag tar en paus i mitt pluggande, orkar inte koda intervju något mer just nu.Jag lyssnar på podcasts och pluggar (*host* surfar på buke)
Det är skinande sol och 8° ute, så jag funderar på att sätta mig på balkongen med en filt istället ☀
Jag är inte avundsjukFusk, här är det grått och blåser storm. Men jag tar en paus i mitt pluggande, orkar inte koda intervju något mer just nu.
Vi var 5 studenter, av 30 som deltog. Det säger dock nog mer om kursens och kursledarens popularitet än om att använda zoomFy vad det blåser! Men, jag har varit i skolan och gjort revideringar på projektet och lämnat in det igen och sen fyllt i en brutalt ärlig kursvärdering. Om en timme är det kursavslutning via zoom. Undrar hur många som kommer att delta... Ska snart ringa hem ungkotten från skolan iaf
Ser verkligen ut som en bulldozer.Det lilla bulldozermonstret
Visa bifogad fil 47509
Ser verkligen ut som en bulldozer.
Har en sån själv fast i stort format.