Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan bara springa så längeOm min chef säger ”nu måste vi lägga i överväxeln” en gång till så kan det hända att jag stryper hen
Jag har alltid högsta växeln i och det finns liksom en gräns för hur snabbt man faktiskt kan jobba
Det tog mig flera minuter att fatta vad kokoslimelax är kokos lim-elax? Koko slime lax?Med tanke på att arbetslös är det sista jag lär bli ska jag nog inte klaga för mycket på jobbet ...
Nåja, jag har duschat och nu ska vi äta kvällsmat. Rester från lördag respektive söndag: kokoslimelax med ris och currysås samt kycklinggryta med ris.
Du som köpt all jäst?Plåt nr 2 klar Visa bifogad fil 47074
Nix. Hade 3 paket hemma. Ett gick åt till detta bakDu som köpt all jäst?
Alltså. Jag måste bara fråga. Är det bara jag som blir sugen på att fejkhosta när jag möter folk i affären? Hade ju varit så kul att se deras reaktioner
Alltså. Jag måste bara fråga. Är det bara jag som blir sugen på att fejkhosta när jag möter folk i affären? Hade ju varit så kul att se deras reaktioner
Varför skulle det vara dumt?Varit iväg med ponny och medryttare på träning igen. Tänk vad lite hästtid kan få en att må bra .
Funderar på om man ska ta en Corona-fri dag, strunta i nyheterna mm. Men det kanske är dumt?
Om det sker nån drastisk stängning eller nåt man missar, tex.Varför skulle det vara dumt?