Longerat alla tre hästarna och så gjorde jag och maken en gemensam insats att städa upp den grusade delen i hagen. Vi får fortsätta i morgon och lasta i traktorskopan Ska mata kaninerna nu och sen är allt med djuren klart för idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skulle det vara? Man behöver inte veta allt minut för minut.Om det sker nån drastisk stängning eller nåt man missar, tex.
Skönt att jag inte är ensam! :PJag får också en oemotståndlig lust att hosta, särskilt som jag är asiat. Ska tillägga för att se just hur fördomsfulla människor är. Hmm, kanske göra det när jag står vid toapappret så alla skingrar sig och jag kan plocka åt mig i lugn och ro?
Åherregud, hade jag velat se!Jag fick en nys-attack idag på posten. Alla ba försvann
Boendestöd har precis gått. Prratat om psyks sjukt otrevliga bemötande idag.
"Vi kan inte prata pga corona, har du självmordstankar?" "Ja.." "tänk på något annat, nu måste vi avsluta så jag inte får corona".
Grät hela vägen i bilen till stallet.
Ja, av vänner. ❤Men fy! Hoppas du kan få stöttning av kompisar/familj!
Det gjorde jag på Ica förra måndagen, idagsläget skulle jag inte våga.Alltså. Jag måste bara fråga. Är det bara jag som blir sugen på att fejkhosta när jag möter folk i affären? Hade ju varit så kul att se deras reaktioner
Nä idag finns ju risken att man blir utkörd ur butikenDet gjorde jag på Ica förra måndagen, idagsläget skulle jag inte våga.
Vadå kan inte prata pga corona? Varför skulle hen få corona av att prata med dig? Sjukt dåligt bemötande. Så hen bryr sig mer om corona än att du skall skada dig själv..Boendestöd har precis gått. Prratat om psyks sjukt otrevliga bemötande idag.
"Vi kan inte prata pga corona, har du självmordstankar?" "Ja.." "tänk på något annat, nu måste vi avsluta så jag inte får corona".
Grät hela vägen i bilen till stallet.
Hur mår du då?Fick värsta torrhosta attacken på skype mötet idag,
Hälften av kontoret skickar PM "Hur mår du?"
Nog bra att jag är hemma!
Ja. Verkar så. Om hon får corona blir hon lite sjuk. Jag är dödssjuk liksom.Vadå kan inte prata pga corona? Varför skulle hen få corona av att prata med dig? Sjukt dåligt bemötande. Så hen bryr sig mer om corona än att du skall skada dig själv..
Alltså. Jag måste bara fråga. Är det bara jag som blir sugen på att fejkhosta när jag möter folk i affären? Hade ju varit så kul att se deras reaktioner
Jag mår braHur mår du då?
Precis, var ju inte längesen du låg inne efter ett försök? heller. Blir så illa till mods och förbannad. Spelar ingen roll om du så hade corona så skulle iaf en annan göra allt en kan för att hjälpa. Man kan ju inte bara börja skita i folk pga corona..Ja. Verkar så. Om hon får corona blir hon lite sjuk. Jag är dödssjuk liksom.
Med sånt blodtryck blir jag yr . Men skönt du mår ok ändå.Jag mår bra
lite huvudvärk och torrhosta, ingen feber 36,2, 105/65 i blodtryck inga problem
Jag får numera sitta ensam i bussen/spårvagnen, behöver inte ens hosta/nysa. Det räcker med att folk ser migAlltså. Jag måste bara fråga. Är det bara jag som blir sugen på att fejkhosta när jag möter folk i affären? Hade ju varit så kul att se deras reaktioner