Jag ångrar att jag slogs på maxi och storhandlade igår. På ica här var det typ 15 bilar när vi kom ner vid halv 10...
Var rätt lugnt på byn, så även här gick det smidigt att handla idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ångrar att jag slogs på maxi och storhandlade igår. På ica här var det typ 15 bilar när vi kom ner vid halv 10...
Hihi ja, han vet väl om att han kommer få julklappar och god matMen allra nöjdast verkar katten
Mår sådär men måste följa upp ett ”löjromstips”. Kanske sämsta dagen att bege sig ut på löjromsjakt, men vill inte missa möjligheten till ett löjromskap
Jag behövde också bryta mig in. Men jag tog inte fram korpen. Startade kupévärmaren och efter ett par timmar gick det att ta sig inPrecis inkommen efter att ha skottat fjortonmiljonertrehundrasjuttontusen ton snö. Bilen är dock inkapslad i ett tjockt lager issnö så jag skulle typ behöva en korp för att få fram den.
Sonen är hittills idag feberfri dock, efter att ha haft över 39° sedan i onsdags. Så det är fantastiskt!
Fortfarande ruskigt hängig dock, så vi blir hemma imorgon. Får se vad vi hittar på i matväg, hade det fått hade jag beställt hemkörd pizza men de kör inte såhär långt ut i skogen.
Okej det var inte ”rätt fabrikat” så därför köpte jag ”bara 13 paket”. Kassören kollade ändå lätt roat på min löjroms-hög på bandet
Köper den med och testar för att se vilken som faktiskt är bäst?Vad i HELV!!!????
Gick spontant in på en annan butik och hittade rätta sorten. Vad gör jag nu?