Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick just min gård skottad! :love:

(givetvis betalar jag för det men var så glad att de hann innan jul :heart)

Jag var ju inte hemma när första snön kom och det som låg nu var för mycket för snöslungan, det är inte speciellt kallt så snön är rätt blöt. Men det ska ju bli kallare så det ska bli roligt att testa slungan ordentligt.
 
Precis inkommen efter att ha skottat fjortonmiljonertrehundrasjuttontusen ton snö. 🥵 Bilen är dock inkapslad i ett tjockt lager issnö så jag skulle typ behöva en korp för att få fram den. 😩

Sonen är hittills idag feberfri dock, efter att ha haft över 39° sedan i onsdags. Så det är fantastiskt! 🥳
Fortfarande ruskigt hängig dock, så vi blir hemma imorgon. Får se vad vi hittar på i matväg, hade det fått hade jag beställt hemkörd pizza men de kör inte såhär långt ut i skogen. 🙈
 
Så härligt det är! Kanonväder och lagom många kallgrader :love:

20231223_091242.jpg
 
Ställde mig på vågen och konstaterar att med påbörjad kortisonnedtrappning följer automagisk viktnedgång :up:

Nu ska jag göra mig redo för att trängas med folk, glömde nämligen att köpa några väsentligheter igår 🤷‍♀️
Som tur är, så är det så få saker att jag kan svosha in, ta det jag ska ha och sen kvickt skutta genom snabbkassan med självscanning :D
 
Ställde mig på vågen och konstaterar att med påbörjad kortisonnedtrappning följer automagisk viktnedgång :up:

Nu ska jag göra mig redo för att trängas med folk, glömde nämligen att köpa några väsentligheter igår 🤷‍♀️
Som tur är, så är det så få saker att jag kan svosha in, ta det jag ska ha och sen kvickt skutta genom snabbkassan med självscanning :D
Jag ångrar att jag slogs på maxi och storhandlade igår. På ica här var det typ 15 bilar när vi kom ner vid halv 10...
 
Jag är på väg till stan, glömde några småsaker. Tur jag vet vad jag ska ha, lär va mycket folk. Tänkte åkt tidigare men vart seg idag... Dock har jag ju hela kvällen fixa det i matväg så ingen brådska. Idylliskt vinterväder också, snöar och ingen blåst :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
29 778
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 439
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp