Jag kan väl inte direkt hävda att Megara är väluppfostrad. Men hon kommer definitivt när jag ropar. Och hon kommer definitivt när jag råkar prassla med en påse eller öppnar skåpdörren. Då teleportrar hon, även om hon ligger och sover i sovrummet. Hur hon vet att det är rätt dörr är något av ett mysterium.
Hon kommer definitivt in i sovrummet när jag går och lägger mig och skrapar tills jag håller upp täcket och hon kan krypa under och rulla ihop sig. Ibland när hon är lite mer vaken så biter hon mig i låren och gör utfall tills jag kåldolmar mig för att köra en runda innan hon kommer tillbaka och vill att jag ska lyfta täcket så hon kan rulla ihop sig.
Misstänker att det är hon som uppfostrat mig ibland.
Hon kommer definitivt in i sovrummet när jag går och lägger mig och skrapar tills jag håller upp täcket och hon kan krypa under och rulla ihop sig. Ibland när hon är lite mer vaken så biter hon mig i låren och gör utfall tills jag kåldolmar mig för att köra en runda innan hon kommer tillbaka och vill att jag ska lyfta täcket så hon kan rulla ihop sig.
Misstänker att det är hon som uppfostrat mig ibland.