Blev bara orolig när du la dig samma tid som mig.
Jag la dock inte ifrån mig telefonen förrän lite efter 23
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev bara orolig när du la dig samma tid som mig.
Se det från den ljusa sidan. Du slapp sovmorgon!Surar. Vaknade av att avläsaren lät och blodsockret var 2.7 Sitter och äter sorbet och livet suger.
Ungefär samma här. Sedan pågick tydligen vm i kattfotboll inatt.Jag la dock inte ifrån mig telefonen förrän lite efter 23
Jag tänker att det är när man blippar kortet i bussen?Såg en buss som sa " dina blippar", funderar på vad de menade med det älskar de mina pengar? (No shit!) Eller är det blippar i allmänhet? Att man ska älska dem?
Usch det är så irriterande....Bör det göra dåEn del ryckningar i ögonlocket igen sen ett par dagar Gaaah.
Dryga året sen sist, och tack och lov inte lika intensivt och kraftigt som då (än?).
Får gärna ta mindre än 8v att försvinna nu. Det är mycket som är i ett annat läge nu än då, så om det är stress bakom bör det lösa sig fortare denna gång tycker jag.
Larm vid 2,7?? Förlåt men, är inte det dumt??Surar. Vaknade av att avläsaren lät och blodsockret var 2.7 Sitter och äter sorbet och livet suger.
Ungefär samma här. Sedan pågick tydligen vm i kattfotboll inatt.
Ja. Man blir ju stressad av att det rycker.Usch det är så irriterande....Bör det göra då
Jag är ingen kattexpert men... Är inte "väldresserad katt" en paradox? Det är väl katten som dresserat dig till att ligga still när hon sover?Inte hos mig. Min katt är väldresserad och kommer tassande när jag påpekar att det är läggdags. Sen la hon sig under täcket, hoprullad som en kanelbulle och med min arm över henne, och sov sött hela natten