Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Installerat mig på Göteborgskontoret. Hittat en bra plats i ett hörn så att jag slipper ha någon bakom mig. Och med idyllisk utsikt över motorvägen. :)

Har ett par lätta möten nu på förmiddagen. Och sen är det tågåkning till Stockholm för ett par dagars jobb där. Men först kaffe!
 
Precis lagt mig efter att ha kört hem, gett hästarna kraftfoder och fyllt på 150 liter vatten i hagen, matat hönsen, fyllt på fågelautomaterna, kissat hundarna och gett dem och katterna mat. Jag åt frukost på jobbet så nu lite slösurfande för att varva ner och sen förhoppningsvis sova som en stock till ikväll. Blir väl ett utsläpp för hundarna om några timmar och sen somna om. :sleep:
 
Såg en buss som sa ":heart dina blippar", funderar på vad de menade med det 🤔 älskar de mina pengar? (No shit!) Eller är det blippar i allmänhet? Att man ska älska dem? :laugh:
 
En del ryckningar i ögonlocket igen sen ett par dagar Gaaah.
Dryga året sen sist, och tack och lov inte lika intensivt och kraftigt som då (än?).
Får gärna ta mindre än 8v att försvinna nu. Det är mycket som är i ett annat läge nu än då, så om det är stress bakom bör det lösa sig fortare denna gång tycker jag.
 
En del ryckningar i ögonlocket igen sen ett par dagar Gaaah.
Dryga året sen sist, och tack och lov inte lika intensivt och kraftigt som då (än?).
Får gärna ta mindre än 8v att försvinna nu. Det är mycket som är i ett annat läge nu än då, så om det är stress bakom bör det lösa sig fortare denna gång tycker jag.
Usch det är så irriterande....Bör det göra då :)
 
Trött och seg i dag med. Har bestämt att jag verkligen behöver vilodag i dag, men samtidigt har jag en hel del jag behöver göra. Jag får helt enkelt göra de sakerna och försöka lägga mig tidigt kanske... :cautious:
Men jag hade behövt bara åka hem efter jobbet och bara lägga mig i soffan och göra ingenting.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 654
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
52 53 54
Svar
1 067
· Visningar
29 923
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 439
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp