Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fasen vad jag fryser idag! Ligger i soffan med 2 täcken och väntar på att sambo ska ha saltat och harvat klart i ridhuset innan jag släpar mig ut. Har iaf äntligen lyckats hitta en julklapp till honom. Beställde en stekhäll till ”eldgropen” på tomten. Så kanske vi kan mysa där nu i vinter. 😍
 
Tagit ut smör för att göra mandelmusslor och väntar på att det ska bli rumsvarmt. Måste städa eftersom det ser ut som ett bombnedslag. Funderar på middag. Det blir nog snabbnudlar. Orkar inte göra något, inte ens soppa :meh: Nudlarna kör jag i ugnen ugnen.
 
Maken och jag: "Den här helgen måste vi städa inför jul" vad gör vi? Jodå vi städar, men vi passar även på att möblera om och börja sortera lådor som vi inte har orkat med tidigare. Så nu står det ett stort lass i hallen som ska till tippen. 🙄 Men det blir bra! :)
 
Maken och jag: "Den här helgen måste vi städa inför jul" vad gör vi? Jodå vi städar, men vi passar även på att möblera om och börja sortera lådor som vi inte har orkat med tidigare. Så nu står det ett stort lass i hallen som ska till tippen. 🙄 Men det blir bra! :)
Tycker alltid det blir då när man börjar städa?! Som förra helgen när jag gjorde julfint hemma, julfint blev det men stök överallt annars :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
50 51 52
Svar
1 039
· Visningar
29 412
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 436
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp