Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dock hade saften passerat bäst före, men tänker att den var oöppnad så borde vara okej!Kokat risgrynsgröt och nu väntar jag på att saften ska koka upp så jag kan göra saftsås
Fick en fixidé så nu har vi bakat gröna julgranar med ”kulor”
Dessutom då kolakakor med daim. Chokladsnitt och chokladsnitt med jordnötstosca.
Visa bifogad fil 134019
Nej inte pepparkaksdeg, jag kastade ihop en feg på känn. Men karamellfärg är det såklartVanlig pepparkaks deg med karamell farg? Grona julgranar med kulor ar ju jatte kul.
Om man kan ha kroppsdelar i reserv så bokar jag nya höfter tack!
Jag behöver nya fötter dom bara klagarReservknän är alltid bra håller jag med om
Säkerligen!Dock hade saften passerat bäst före, men tänker att den var oöppnad så borde vara okej!
Låter högst rimligt och säsongsinspirerat!Kokar chokladkola….jag som inte skulle. Men bara halv sats, så det måste ju ändå vara ok.
JaAlltså, får man sova snart?
Va bra, för jag är vansinnigt trött
Tycker alltid det blir då när man börjar städa?! Som förra helgen när jag gjorde julfint hemma, julfint blev det men stök överallt annarsMaken och jag: "Den här helgen måste vi städa inför jul" vad gör vi? Jodå vi städar, men vi passar även på att möblera om och börja sortera lådor som vi inte har orkat med tidigare. Så nu står det ett stort lass i hallen som ska till tippen. Men det blir bra!