Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh nej, har varit på mkt surt humör idag. Fasade sjukdom IOM att jag brukar bli jävligt sur typ dagen innan det slår till ibland. Jag är rätt lättsamt lagd annars. Blev helt svettig av att mocka en lättmockad box. Efter vila en tur till ridhuset och bara jobba en häst en kortare stund i longering. Nu vilopaus på en hö-stapel innan jag släpar mig hem.
Sjuksyster hörde mig och kom jamandes. 😍
IMG_1760.jpeg
 
Hemma efter en lång dag på mässa igen, och även idag kommer jag hem till ett prydligt hem. Nu hade sambon fortsatt fixa med allt möjligt som vi pratat om att få gjort, städat ännu mer och dessutom handlat och då sett till att få hem lite snabb, enkel mat som han vet att jag tycker om, så att det skulle finnas något bra när jag kom hem nu på kvällen. Sån jäkla tur jag har som råkade träffa någon som honom.

Och mässan, den var jättebra och allmänt otroligt intressant :)
 
Öppnat luckor på Megaras adventskalendrar. Advent is da shit och borde finnas året runt hälsar Megara.

Vad tiden går fort, snart är det bara två veckor kvar till jul. Och tre till Lucia. Då ska jag köpa en lussekatt eller två :d
Ähhhhhhhh, Lucia är på onsdag
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 650
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
51 52 53
Svar
1 051
· Visningar
29 645
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 439
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp