Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag blev det en adventsritt på en härligt pigg och glad pålla, underbart mysigt I snön 😍. Höll oss på lite fastare underlag idag i skritt och lite,lite trav också 😊. Äntligen en sväng ut igen efter nära på en månad utan just ridtur pga kolik, sen i väntan på snösulorna och så fick jag jag influensa... Men nu så!! 😊. Till adventsmiddag ikväll blev det julmustkyckling och så glöggfika och nu är även denna härliga helg till ända och hög tid att sova, natti på er 🥱.
 
Vaknade vid halv tre igen. Låg och drog mig en stund, mest för att det var så trevligt sällskap i sängen (tre katter och min man, som inte sovit hemma på fyra nätter).
Nu har jag ätit frukost och ska leta fram dragkedjor som matchar väskan jag syr på.

Fattar inte varför jag sover så dåligt!
 
Vaknade vid halv tre igen. Låg och drog mig en stund, mest för att det var så trevligt sällskap i sängen (tre katter och min man, som inte sovit hemma på fyra nätter).
Nu har jag ätit frukost och ska leta fram dragkedjor som matchar väskan jag syr på.

Fattar inte varför jag sover så dåligt!
Har du kollat klockan?
 
Jag trodde det var helg när jag vaknade till vid fem.
Första kaffekoppen är uppstucken. Snart nummer två.
I kväll börjar Musikhjälpen! Mitt största problem är hur jag ska hålla mig vaken flest möjliga timmar.
 
Gårdagens snöskottning var inte uppskattad av den trasiga ryggen. Så idag har jag inga ben (pga mer nervpåverkan än vanligt.) och så ont att jag vill grina.
Meeen det är bara att, som vanligt, bita ihop och se glad ut. Veckans längsta arbetsdag framför mig och misstänker att jag måste sopa/skotta fram bilen innan vi tar oss iväg dessutom. 🫠😬
 
På hemmakontoret idag. Imorgon bär det av till Stockholm så jag har ett par stora saker jag behöver bli klar med idag. Kanske inte klar. Men jag behöver komma en bra bit på vägen. Förr planerade jag ofta att jobba på tåget. Men i verkligheten blev det sällan så. Det är trångt och bökigt och uppkopplingen är ofta obefintlig. Så jag behöver åstadkomma lte mirakel idag.
 
Sovit lite sådär och ser därför istället ut som att jag inte sovit på fem dygn.
Varit på allergivaccin och är väldigt taggad på dagens första kaffe!

Lite dåligt med motivation just nu, eller ja, vill mest vara i stallet eller mysa på soffan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 650
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
51 52 53
Svar
1 051
· Visningar
29 651
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 439
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp