Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller massage...Funderar på om jag ska lägga friskvårdsbidraget på uteträning eller årskort på simhallen. Uteträning är riktigt rolig, men simning är avslappnande.
MångaHmmm, hur många knän har du egentligen
Kan vara bra att ha reservknänMånga
Skämt åsido, jag menade katterna. Definitivt roligare med knän dock
Om man kan ha kroppsdelar i reserv så bokar jag nya höfter tack!Kan vara bra att ha reservknän
Antog att det var katter som avsågs, men kunde bara inte låta bli
Reservknän är alltid bra håller jag med omKan vara bra att ha reservknän
Antog att det var katter som avsågs, men kunde bara inte låta bli
Oj! Så vackra färger!Snön ligger djup, vi är halvvägs mot jul - och hönsen, de värper som aldrig förr!
Visa bifogad fil 134009
Så finaSnön ligger djup, vi är halvvägs mot jul - och hönsen, de värper som aldrig förr!
Visa bifogad fil 134009
Jag blev nyfiken och var tvungen att googla. De ser ju lite....skumma....ut... Lite grann som sexiga seriefigurer, eller hur man ska kunna beskriva dem bäst....
Googla "lol dolls hidden messages", vettefan om det är fortfarande eller hur sanninghalten är men minns där det uppmärksammades
Ja, jag hade aldrig tvekat om den är vad barnet vill ha, så farlig är inte dessa lolsprecis ... men i min uppfattning inte lika illa som barbie ...
Oh-uh nu tycker inte jag att de flesta jag sag inte var sa farliga, en med hjartan dar brosten skulle vara kunde vi ju vara utan, de andra hade underbyxor? Nu var det en nyhets studio fran Alabama jag tittade pa, sa det kan ha varit for att det var "kyrkbaltet" och deras "prudness" eller sa kan det ha varit att det ar tidigt pa morgonen och mina ogon inte ser sa bra och det var smatt.
Det ser ut som om det var sma med "secret messages" och det Cami vill ha ar en stor (28 cm) docka. Jag bestallde en i gar kvall. Den finns att hamta pa affaren har i stan i dag eller nar jag kan.
Nar jag var i Cami's alder onskade jag mig en "bebis docka med krokiga ben". Under flera ar var det overst pa min onskelista (precis under "ponny" som jag visste jag inte skulle fa) jag pratade om dockan med krokiga ben, jag tjatade om hur mycket jag ville ha dockan med krokiga ben ... sa en jul, jag var 6 eller 7 nar jag fick en ga docka med spets klanning for mamma tyckte att den var sa fin.
Jag glommer aldrig besvikelsen, sa Cami far en LOL doll som jag tror ar ganska oskyldig aven om conceptet av lol dolls har en hel del fragetecken runt det.
Åh, vänstra sidans kakor startade massiv craving!Fick en fixidé så nu har vi bakat gröna julgranar med ”kulor”
Dessutom då kolakakor med daim. Chokladsnitt och chokladsnitt med jordnötstosca.
Visa bifogad fil 134019
Dödsgoda!Åh, vänstra sidans kakor startade massiv craving!