Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste duscha och en fara till stan för att fixa en blomma. En fin vän har sitt kalas i eftermiddag. Sen ska jag öppna bygdegården för föreningens lussefika och byns barn som sjunger lussesånger. blir nog hjärteknipande för generationen barn nu är alla i förskole-lågstadieåldern.

Sen måste jag sticka tidigt och svika mina föreningsplikter för att hinna till det där födelsedagsfirandet.

Antar att jag kommer att vara totalslut i kväll. Ska föröka hinna få in rastning av hund och lunchätande i schemat.

Ser fram emot en social och härlig glad dag!
 
Försöker kolla på en youtube vlog men det går sådär. 🤭
Screenshot_20231210_095511_Gallery.jpg
 
Jag vaknade vid 9 och har dragit mig till nu med Lillkatten tätt intill mig, så mysigt :love: är slö men ska upp och göra toast till brunch/lunch. Kom på nu på morgonen att det var nog dumt sätta upp julstjärnorna i fönstren INNAN jag bytte gardiner :banghead: så tror jag skippar att byta till julgardinerna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
50 51 52
Svar
1 033
· Visningar
29 014
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 434
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp