Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tvättar, har ätit frukost. Mår fortfarande rätt okej, känner mig lätt förkyld och lite trött men det får en väl vara tänker jag. Hoppas att det håller i sig idag också.
Funderar på att dra igång en tvättmaskin. Det var ett tag sen så tvättkorgen är ganska full. Har även tankar på att röja garderoben, men det är kanske lite dumt att göra just nu när ingenting ändå passar.
Ska nog äta frukost och sen köra till stallet. Har idag ett omfattande stallschema och vädret är såklart urtråkigt
Har därefter en hel del saker att göra även hemma, bl.a. tömma hallen och min välfyllda badrumsbänk. Imorgon kommer nämligen min nya torktumlare
Måste duscha och en fara till stan för att fixa en blomma. En fin vän har sitt kalas i eftermiddag. Sen ska jag öppna bygdegården för föreningens lussefika och byns barn som sjunger lussesånger. blir nog hjärteknipande för generationen barn nu är alla i förskole-lågstadieåldern.
Sen måste jag sticka tidigt och svika mina föreningsplikter för att hinna till det där födelsedagsfirandet.
Antar att jag kommer att vara totalslut i kväll. Ska föröka hinna få in rastning av hund och lunchätande i schemat.
Jag vaknade vid 9 och har dragit mig till nu med Lillkatten tätt intill mig, så mysigt är slö men ska upp och göra toast till brunch/lunch. Kom på nu på morgonen att det var nog dumt sätta upp julstjärnorna i fönstren INNAN jag bytte gardiner så tror jag skippar att byta till julgardinerna.
Hundavel & Ras Jag trodde då aldrig att jag skulle sitta och heja på rasklubben för Fransk bulldogg men tror bestämt att jag ska göra det nu 😅
Det är...
Ekonomi & Juridik Ta kontakt med föreningen och förbered dem på att det kommer en gåva. Var tydlig med att det är föreningen som får gåvan och om den är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.