Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste duscha och en fara till stan för att fixa en blomma. En fin vän har sitt kalas i eftermiddag. Sen ska jag öppna bygdegården för föreningens lussefika och byns barn som sjunger lussesånger. blir nog hjärteknipande för generationen barn nu är alla i förskole-lågstadieåldern.

Sen måste jag sticka tidigt och svika mina föreningsplikter för att hinna till det där födelsedagsfirandet.

Antar att jag kommer att vara totalslut i kväll. Ska föröka hinna få in rastning av hund och lunchätande i schemat.

Ser fram emot en social och härlig glad dag!

Jag vaknade vid 9 och har dragit mig till nu med Lillkatten tätt intill mig, så mysigt :love: är slö men ska upp och göra toast till brunch/lunch. Kom på nu på morgonen att det var nog dumt sätta upp julstjärnorna i fönstren INNAN jag bytte gardiner :banghead: så tror jag skippar att byta till julgardinerna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 532
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
86 87 88
Svar
1 745
· Visningar
47 100
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar