Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min hjärna tyckte jag skulle vakna nu. Jetlag deluxe :banghead:

så kaffe å pyssla med julgrejor får det bli. Även tömma badrummet står på agendan. Måndag morgon startar helrenoveringen!
Jag vill också ha ett helrenoverat badrum! Men det får vänta, måste nog bli taket nästa gång..
 
Bor ju i radhus så taket är fixat för nått år sedan genom föreningen.

Skulle fått badrummet fixat när jag var i LA men det körde ihop sig för byggkillarna tyvärr. Så nu får jag å grabbarna fly till mormor och morfar igen.
Gött att nån annan sköter taket, det är nackdelen med att ha villa.

Typiskt att det inte blev gjort när ni ändå var bortresta, det hade ju varit perfekt att komma hem till ett sprillans nytt badrum!
 
Aldrig hört talas om men du borde kunna googla den?

Jag har googlat, men det ar svart ... hon vill ha en stor (ar 28cm verkligen stor?) och det finns sa manga olika. De har alla massor med "overraskningar" (grejor?) som kommer med dem, nu sag jag nagon dar det star att hon kommer med "sports fashion" (Ungefar som nar jag spelade tennis, fick jag bara kladerna var jag nojd, tennisen kunde jag lika garna skippa :p)
Deras far var inte sa fortjust i dem, han tyckte val inte de var sa himla farliga, men lite val utmanande klader etc. Alternativet ar Barbie ... sa LOL dolls ser ratt oskyldiga ut i mina ogon, men vad vet jag? Det var nog snarast det har jag undrade over om nagon kande till.

Jag far titta pa Target i morgon och hoppas att jag forstar battre nar jag sett vad det ar.
 
Jag har googlat, men det ar svart ... hon vill ha en stor (ar 28cm verkligen stor?) och det finns sa manga olika. De har alla massor med "overraskningar" (grejor?) som kommer med dem, nu sag jag nagon dar det star att hon kommer med "sports fashion" (Ungefar som nar jag spelade tennis, fick jag bara kladerna var jag nojd, tennisen kunde jag lika garna skippa :p)
Deras far var inte sa fortjust i dem, han tyckte val inte de var sa himla farliga, men lite val utmanande klader etc. Alternativet ar Barbie ... sa LOL dolls ser ratt oskyldiga ut i mina ogon, men vad vet jag? Det var nog snarast det har jag undrade over om nagon kande till.

Jag far titta pa Target i morgon och hoppas att jag forstar battre nar jag sett vad det ar.
Jag blev nyfiken och var tvungen att googla. De ser ju lite....skumma....ut... Lite grann som sexiga seriefigurer, eller hur man ska kunna beskriva dem bäst.... :D
 
Jag har googlat, men det ar svart ... hon vill ha en stor (ar 28cm verkligen stor?) och det finns sa manga olika. De har alla massor med "overraskningar" (grejor?) som kommer med dem, nu sag jag nagon dar det star att hon kommer med "sports fashion" (Ungefar som nar jag spelade tennis, fick jag bara kladerna var jag nojd, tennisen kunde jag lika garna skippa :p)
Deras far var inte sa fortjust i dem, han tyckte val inte de var sa himla farliga, men lite val utmanande klader etc. Alternativet ar Barbie ... sa LOL dolls ser ratt oskyldiga ut i mina ogon, men vad vet jag? Det var nog snarast det har jag undrade over om nagon kande till.

Jag far titta pa Target i morgon och hoppas att jag forstar battre nar jag sett vad det ar.
Ja det är nog vad som anses som stor, sett mest mini-varianten i svenska sammanhang (köp&sälj, när folk efterfrågat) :)
 
Börjat klippa ut delar till en skötväska. Många delar! Kommer bli många fickor och fack, tänker att det är bra att ha så man helt säkert glömmer var man lagt saker. Orkade knappt halva, sen fick jag sätta mig en stund. Men nu kan jag gå utan kryckor! Heja, det går åt rätt håll!

Funderar på hur länge jag ska vara sjukskriven. Fyra veckor har läkaren skrivit, men det borde gå lite tidigare tror jag. Har visserligen ont fortfarande, men det blir ju bättre snabbt.
 
Min pappa sa att han var klar med alla julklapparna nu. Jag frågade vilka han gjort julklappar för och han rabbla upp alla hans barn och sen barnbarn och sen sa han "jag har gjort en julklapp till Halle och fixat julklappar till katterna, de är ju mina fyrbenta barnbarn" 😭🙌❤️

Tänk er då att den här mannen avskydde katter förut och nu kommer han med presenter och julklappar till dem 🙈❤️

Jag fick se vad han hade gjort till Halle och han har bakat häst godis 😭🙌❤️ Alltså världens bästa pappsen ❤️❤️❤️
 
Min pappa sa att han var klar med alla julklapparna nu. Jag frågade vilka han gjort julklappar för och han rabbla upp alla hans barn och sen barnbarn och sen sa han "jag har gjort en julklapp till Halle och fixat julklappar till katterna, de är ju mina fyrbenta barnbarn" 😭🙌❤️

Tänk er då att den här mannen avskydde katter förut och nu kommer han med presenter och julklappar till dem 🙈❤️

Jag fick se vad han hade gjort till Halle och han har bakat häst godis 😭🙌❤️ Alltså världens bästa pappsen ❤️❤️❤️

Vad gulligt! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
28 699
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 434
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp