Aldrig hört talas om men du borde kunna googla den?Vad vet ni om LOL dolls?
Barnbarnet onskar sig en sadan. En stor? Det blir en tripp till Target i morgon, men innan jag kommer dit kan jag kanske fa veta mer fran nagon har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig hört talas om men du borde kunna googla den?Vad vet ni om LOL dolls?
Barnbarnet onskar sig en sadan. En stor? Det blir en tripp till Target i morgon, men innan jag kommer dit kan jag kanske fa veta mer fran nagon har.
Jag vill också ha ett helrenoverat badrum! Men det får vänta, måste nog bli taket nästa gång..Min hjärna tyckte jag skulle vakna nu. Jetlag deluxe
så kaffe å pyssla med julgrejor får det bli. Även tömma badrummet står på agendan. Måndag morgon startar helrenoveringen!
Bor ju i radhus så taket är fixat för nått år sedan genom föreningen.Jag vill också ha ett helrenoverat badrum! Men det får vänta, måste nog bli taket nästa gång..
Gött att nån annan sköter taket, det är nackdelen med att ha villa.Bor ju i radhus så taket är fixat för nått år sedan genom föreningen.
Skulle fått badrummet fixat när jag var i LA men det körde ihop sig för byggkillarna tyvärr. Så nu får jag å grabbarna fly till mormor och morfar igen.
Aldrig hört talas om men du borde kunna googla den?
Jag blev nyfiken och var tvungen att googla. De ser ju lite....skumma....ut... Lite grann som sexiga seriefigurer, eller hur man ska kunna beskriva dem bäst....Jag har googlat, men det ar svart ... hon vill ha en stor (ar 28cm verkligen stor?) och det finns sa manga olika. De har alla massor med "overraskningar" (grejor?) som kommer med dem, nu sag jag nagon dar det star att hon kommer med "sports fashion" (Ungefar som nar jag spelade tennis, fick jag bara kladerna var jag nojd, tennisen kunde jag lika garna skippa )
Deras far var inte sa fortjust i dem, han tyckte val inte de var sa himla farliga, men lite val utmanande klader etc. Alternativet ar Barbie ... sa LOL dolls ser ratt oskyldiga ut i mina ogon, men vad vet jag? Det var nog snarast det har jag undrade over om nagon kande till.
Jag far titta pa Target i morgon och hoppas att jag forstar battre nar jag sett vad det ar.
För mig nödvändigt tyvärr. Hästarna måste fodras och ut vardag som helg...Vet inte varför men det känns lite onödigt att vakna sju på helgen.
Ja det är nog vad som anses som stor, sett mest mini-varianten i svenska sammanhang (köp&sälj, när folk efterfrågat)Jag har googlat, men det ar svart ... hon vill ha en stor (ar 28cm verkligen stor?) och det finns sa manga olika. De har alla massor med "overraskningar" (grejor?) som kommer med dem, nu sag jag nagon dar det star att hon kommer med "sports fashion" (Ungefar som nar jag spelade tennis, fick jag bara kladerna var jag nojd, tennisen kunde jag lika garna skippa )
Deras far var inte sa fortjust i dem, han tyckte val inte de var sa himla farliga, men lite val utmanande klader etc. Alternativet ar Barbie ... sa LOL dolls ser ratt oskyldiga ut i mina ogon, men vad vet jag? Det var nog snarast det har jag undrade over om nagon kande till.
Jag far titta pa Target i morgon och hoppas att jag forstar battre nar jag sett vad det ar.
Googla "lol dolls hidden messages", vettefan om det är fortfarande eller hur sanninghalten är men minns där det uppmärksammadesJag blev nyfiken och var tvungen att googla. De ser ju lite....skumma....ut... Lite grann som sexiga seriefigurer, eller hur man ska kunna beskriva dem bäst....
Ja såklart. Men jag är trött nu så här i slutet av terminen och vill gärna sova. Men jag somnar tidigt så jag har egentligen sovit tillräckligt.För mig nödvändigt tyvärr. Hästarna måste fodras och ut vardag som helg...
Min pappa sa att han var klar med alla julklapparna nu. Jag frågade vilka han gjort julklappar för och han rabbla upp alla hans barn och sen barnbarn och sen sa han "jag har gjort en julklapp till Halle och fixat julklappar till katterna, de är ju mina fyrbenta barnbarn"
Tänk er då att den här mannen avskydde katter förut och nu kommer han med presenter och julklappar till dem
Jag fick se vad han hade gjort till Halle och han har bakat häst godis Alltså världens bästa pappsen