Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hållit tal om Nobels fredspris. Det gick bra men fick skära bort flera partier på slutet då jag kände att jag höll på att börja gråta, så det blev lite kort på slutet. Sen hade vi en resterande trevlig middag. Sen blev jag yr och fick lägga mig under kappan inne i barnrummet och släcka lampan. Nu har jag kräkts och funderar på logistik kring hemresa, barnen, smittorisk. Suck..
 
Väntar på jazzkonsert 😍 Väldigt lång paus mellan uppvärmingsakten och den vi faktiskt är här för att se, men snart är det förhoppningsvis dags!
 

Bifogade filer

  • 20231209_191943.jpg
    20231209_191943.jpg
    243,8 KB · Visningar: 29
Lyssnar på nåt obestämbart ljud utifrån. Det låter ungefär "uh-duh-duh-uh-duh".
Måste vara nån fotbollssupporter eller nåt annat liknande djur.
 
Usch så jobbigt. Har inte fattat, är det personligt eller är det en random dåre?

Jag vet vem han är och hans familj men vi är inte vänner eller så.

Han kör omkring på en oreggad crossbike i timmar upp och ner på vägar i bostadsområden. Kör för fort och på bakhjulet osv...

Jag hade två kompisar här förra veckan och en av dom.blev förbannad och gick ut på vägen framför mitt hus och filmade honom med sin telefon.

Hon ringde senare polisen också (som bekräftade att hon inte är den första som ringt och klagat) Så i måndags var polisen till hans hus och gav honom en varning.

Så jag antar att det var därför han var här. Han ville veta om det var jag eller om jag visste vem. Så när jag sa att "även om jag visste skulle jag inte berätta" och det var då han börja hota
 
Vad vet ni om LOL dolls?
Barnbarnet onskar sig en sadan. En stor? Det blir en tripp till Target i morgon, men innan jag kommer dit kan jag kanske fa veta mer fran nagon har.
 
Fixade boxen och insläpp och idag fick pållan vilodag; får ju extra motion I hagen av den nu tunga snön medan jag passat på och pluggat en hel massa idag. Hemma igen blev det lördagsmys med älsklingen; tacos och en tre aporcider var himla gott 😋. Sen efter ännu lite mer studier så soffhäng till Jul med Ernst och prova några av årets skumtomtar med banan och caramel; hm de va onödigt skarpa...Ammoniak-sockerkulören som gör det tro? Nä de kommer inte i närheten av hur goda blåbärsskumtomarna var 😍.
 
Ligger i gästrummet i mitt eget hus och ska precis sova. Mamma och maken har varsitt barn. Jag blir så sur. Det här hände på julfesten på jobbet förra året också. Gravid och givetvis nykter, men hängde över toalettstolen och buskar på vägen hem. Idag igen. Alltså, jag tror att jag varit på ungefär två fester på ett år och det är dessa två 😫 Men desto värre är att jag varit magsjuk hela fyra gånger senaste året. Nu vet jag om att mitt immunförsvar sannolikt är obefintligt och jag är dessutom utmattad. Det kanske inte krävs så mycket för att jag ska hamna här. Men ändå. Jag hade verkligen hoppats på att få en kväll bara jag och maken med våra vänner.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
28 699
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 434
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp