Vilket pucko! Ta hand om dig, hoppas att du läker fort och att hästen inte blir allt för påverkad av händelsen!Det lär han inte göra. Han frågade inte ens hur det gick
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket pucko! Ta hand om dig, hoppas att du läker fort och att hästen inte blir allt för påverkad av händelsen!Det lär han inte göra. Han frågade inte ens hur det gick
Skicka inte någon länk vidare till dina videos när du hittat dem tackFörsöker multitaska...
Jag jobbar och grejar med ritningar samtidigt som jag försöker sniffa fram så läskiga videoklipp som jag bara kan. Det är en ganska dålig kompabilitet på dessa två, så jag får nog inse att jag nog bör fokusera på en grej i taget.
Jag och mina spelkompisar har tävling på lördag. Alla lägger 10 läskiga videoklipp var anonymt, vi röstar med poängsystem på hur läskiga videosarna är, och den som lagt de läskigaste videoklippen vinner ett spel ur sin wishlist
Jag måste vinna det här! inte för att få själva vinsten, den skiter jag i, däremot är det faktiskt en principsak. Jag är och måste fortsätta vara skräckexperten! Hela mitt rykte står på spel
Baserat helt på titlar och ingen symopsis alls så känns Amuletten från Samarkand alt. Hela Bartimaeus-trilogin träffande. Men det kan vara för att du nämnde golem och djinn helt enkeltJag vill ha nåt att läsa på Kindle till resan på måndag, men jag hittar inget som fångar mitt intresse.. Vill ha något i stil med Off to be the wizard, eller Golem and the jinni, eller Sleeping giants. Provat söka på liknande på Amazon och får upp typ twilight...
Jag ångrar vårt val av dag för happy horse hour. Det ska ju regna multum imorgonJag har insett att min kropp bara gör ondare och ondare för varje vinter. Speciellt de ställen som jag har permanent skada i efter häst olycka 2015.
Nu har jag sista rasten sen är det hemgång vid 15.30. Idag måste jag pallra mig ut i det kalla vädret och göra något roligt med pållen. Vi ska ju ha Happy Horse Hour imorgon pga halvdag
Så idag får han busa av sig och jobba ordentligt
Ring nu?Lite mer än en timme tills hyresvärden stänger sitt kontor och därmed ännu en dag utan besked gällande visning av lägenheten. Imorgon ringer jag - igen.
Orkar inte tjata och tror inte att det gynnar mig.Ring nu?