Vad gör vi? Del CLXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill ha nåt att läsa på Kindle till resan på måndag, men jag hittar inget som fångar mitt intresse.. Vill ha något i stil med Off to be the wizard, eller Golem and the jinni, eller Sleeping giants. Provat söka på liknande på Amazon och får upp typ twilight...
 
Försöker multitaska...
Jag jobbar och grejar med ritningar samtidigt som jag försöker sniffa fram så läskiga videoklipp som jag bara kan. Det är en ganska dålig kompabilitet på dessa två, så jag får nog inse att jag nog bör fokusera på en grej i taget.

Jag och mina spelkompisar har tävling på lördag. Alla lägger 10 läskiga videoklipp var anonymt, vi röstar med poängsystem på hur läskiga videosarna är, och den som lagt de läskigaste videoklippen vinner ett spel ur sin wishlist :D

Jag måste vinna det här! inte för att få själva vinsten, den skiter jag i, däremot är det faktiskt en principsak. Jag är och måste fortsätta vara skräckexperten! Hela mitt rykte står på spel :nailbiting:
Skicka inte någon länk vidare till dina videos när du hittat dem tack :cool:



:p
 
Har flyttstökat hela förmiddagen. Sambon har ledigt idag för att kunna hålla på massor också. Nu har vi äntligen en soffa! Den står dock i en miljard bitar runtom i hela lägenheten och trängs med en bokhylla som inte kommer in hela vägen pga soffan och två skrivbordsstolar står lite överallt. Snart ska jag dock jobba, så tja, vi har lite att pyssla med ikväll :p Upptäckte också att sambon helt på eget bevåg bäddat sängen, noga, med sängöverkast och allt. Det trodde jag verkligen inte att han skulle få för sig, men det såg väldigt trevligt ut.
 
Sent omsider gjorde jag som min läkare sa och kollade mitt blodtryck (bättre sent än aldrig :idea: ). 115/53 utan vila före, så inte för lågt precis. Tar ju Candesartan mot huvudvärk, som är blodtryckssänkande och mitt blodtryck är ju inte högt i normala fall, så när jag fick öka dosen fanns ju risken att blodtrycket blev för lågt, men det ser ut som att jag fortfarande har ett åtminstone :p Nu kan jag fortsätta livet utan att fundera på vad det ligger på :D

Jobbat i dag och rett ut lite grejor med kollegan- alltså inget kiv utan rent praktiska saker, var man skickar post, hur man gör si eller vad som hänt när jag gjort så osv. En dag fylld av lärdom även om arbetsbördan inte var jättetung eller megastor så skedde det hjärngympa i massor! Skön dag, att känna kunskapen samlas.

Ätit lunch, rastat spionen lite kort och hoppas på bättre väder när vi ska gå långrunda sedan. Tänkte gå i skogen ju.
 
Fick svar från ortopeden. De ansåg inte att operationen skulle innebära nån fara, men att det kanske kan vara idé att vänta ändå. Samtidigt kan besvären bli värre om benen svullnar upp under graviditeten.

Jag vet inte alls hur jag ska göra :(
Känns ju inte så lämpligt att hoppa på kryckor med en liten bebis..
 
Jag vill ha nåt att läsa på Kindle till resan på måndag, men jag hittar inget som fångar mitt intresse.. Vill ha något i stil med Off to be the wizard, eller Golem and the jinni, eller Sleeping giants. Provat söka på liknande på Amazon och får upp typ twilight...
Baserat helt på titlar och ingen symopsis alls så känns Amuletten från Samarkand alt. Hela Bartimaeus-trilogin träffande. Men det kan vara för att du nämnde golem och djinn helt enkelt 😂👍
 
Jag har insett att min kropp bara gör ondare och ondare för varje vinter. Speciellt de ställen som jag har permanent skada i efter häst olycka 2015.

Nu har jag sista rasten sen är det hemgång vid 15.30. Idag måste jag pallra mig ut i det kalla vädret och göra något roligt med pållen. Vi ska ju ha Happy Horse Hour imorgon pga halvdag 🙏 😜
Så idag får han busa av sig och jobba ordentligt 🙌☺️
 
Jag har insett att min kropp bara gör ondare och ondare för varje vinter. Speciellt de ställen som jag har permanent skada i efter häst olycka 2015.

Nu har jag sista rasten sen är det hemgång vid 15.30. Idag måste jag pallra mig ut i det kalla vädret och göra något roligt med pållen. Vi ska ju ha Happy Horse Hour imorgon pga halvdag 🙏 😜
Så idag får han busa av sig och jobba ordentligt 🙌☺️
Jag ångrar vårt val av dag för happy horse hour. Det ska ju regna multum imorgon :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 575
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 176
Senast: Glimra
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 673
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 869
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp