Åh, BartimaeusBaserat helt på titlar och ingen symopsis alls så känns Amuletten från Samarkand alt. Hela Bartimaeus-trilogin träffande. Men det kan vara för att du nämnde golem och djinn helt enkelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, BartimaeusBaserat helt på titlar och ingen symopsis alls så känns Amuletten från Samarkand alt. Hela Bartimaeus-trilogin träffande. Men det kan vara för att du nämnde golem och djinn helt enkelt
Jag vill ha nåt att läsa på Kindle till resan på måndag, men jag hittar inget som fångar mitt intresse.. Vill ha något i stil med Off to be the wizard, eller Golem and the jinni, eller Sleeping giants. Provat söka på liknande på Amazon och får upp typ twilight...
Värmde en fryspizza, sådan ny med kantarell och ost, jättegod. Har halva kvar, lunch i morgon efter jobbet! Ser redan fram emot det!
Det är kyligt ute så jag satte reflexer på min vinterjacka och tog av luddet på luvan som jag har hatat hela förra vintern och de få gånger jag använt den nu (hoppas inte luvan glider ner över ögonen numera), så i morgon är jag förberedd... och då ska det visst vara 8 grader igen, men nu får det vara nog med byte fram och tillbaka. Vinterjacka och vinterskor gäller nu! Rejäla kängor, hårda stabila- och varma!
Kvar väntar dusch och tömma diskmaskinen.
Baserat helt på titlar och ingen symopsis alls så känns Amuletten från Samarkand alt. Hela Bartimaeus-trilogin träffande. Men det kan vara för att du nämnde golem och djinn helt enkelt
Felix Grandiosa tror jag den heter, kantarell, är en ny sort. Den är jättegod, åt andra halvan nu i dag till lunch men värmde inte den och det var gott kallt också (tillagade ju hela i går). Det var två för något förra veckan när jag beställde hem mat så beställde två, tänkte att de kan inte vara äckliga alls. Och det var de ju inte! jättegoda så jag kommer absolut att köpa flera stycken till faktiskt.Hostmedicinen gör sitt jobb och jag... äter torkade plommon
Kämpa magen!
Wow, vilket märke? Jag älskar ju fryspizza till orimliga nivåer, så denna måste testas!
Åh, Bartimaeus! Måste genast läsa om
Åh, tack!! Ska hålla spanFelix Grandiosa tror jag den heter, kantarell, är en ny sort. Den är jättegod, åt andra halvan nu i dag till lunch men värmde inte den och det var gott kallt också (tillagade ju hela i går). Det var två för något förra veckan när jag beställde hem mat så beställde två, tänkte att de kan inte vara äckliga alls. Och det var de ju inte! jättegoda så jag kommer absolut att köpa flera stycken till faktiskt.
Jag använde mitt till vattengympaHar en helkroppsmassage inbokad imorgon ! Min första faktiskt. Jag upptäckte att det gick fint att använda friskvårdsbidraget till massage så testade en halvkroppsmassage tidigt i somras. Men imorgon ska jag alltså bli knådad i en hel timme. Ska bli himla skönt... Bra sätt använda friskvårdsbidraget när man inte är en gym-människa!