Vad gör vi? Del CLXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suger på dagens tredje isglass och njuter av att må lite, lite bättre en stund tack vare både glassen och Alvedonen som börjat kicka in. Men fy fasiken vad jag har mått uselt det senaste dygnet alltså, jag kan inte minnas när jag senast var såhär dålig! Blev tyvärr tvungen att vara den personen som sjukanmälde mig första dagen efter semestern, men det går bara inte att jobba när jag mår såhär. Istället har jag sovit typ halva dagen och tillbringat den andra halvan i sängen med poddar, ljudbok och serier på Netflix. Tycker absolut lite synd om mig själv men är samtidigt tacksam över att det är sällan jag blir såhär sjuk :)
 
Idag är jag bildligen insnöad,öppnade o skulle släppa ut hundarna o fick inte upp dörren, till slut lyckades jag med våld ploga med dörren så dom kom ut genom en springa, gick till andra dörren bättre men även den fick ploga sig öppen, tyvärr plogade den även åt andra hållet o det blev en snödriva i hallen.
Bestämde mig för att vi alla går i ide, så jag har mao inte skottat en meter än.
 
:nailbiting: Jag vill definitivt inte veta. Blundar nogsamt så att kisse kan fortsätta få sitt troligen urusla favoritgodis. I övrigt är jag aspetig med vad både hon och jag äter. 😅

Haha! Dessa katter har två myyyyycket omhuldande hussar. De äter endast svindyr mat enligt speciellt kostschema. De borstar tänderna efter att de ätit blötmat samt får tass-massage med ngn speciell olja varje kväll inför sänggåendet 😅
Om jag någonsin ska återfödas som katt ska jag se till att ha två rika och dedikerade gaymän som sköter mig! :rofl:

Kaos dock när kattvakten fuskar med "partymix" :/
 
Hemma. Det är mysigt när det snöar så fina flingor och allt är vitt och dämpar ljuden. Hade dunjacka, pälsmössa, varm halsduk av alpacka och fodrade handskar. Hellång yllekjol och tjocka strumpbyxor samt vinterkängor så frös inte trots att jag fick vänta på bussen i nästan tio minuter. Det var en kvinna med strumpbyxor och stövletter och en kort tunn kappa. Hon måste ha frusit en hel del.

Kjolar i ylle värmer förvånansvärt bra.
 
Jag är en obotlig ekorre som inte kan motstå extrapris, trots att jag är en person som för tillfället lever på soppa och knäckebröd. Frysen är helt propp/överfull. Ändå bär jag hem mera. Gack.
 
Jag är en obotlig ekorre som inte kan motstå extrapris, trots att jag är en person som för tillfället lever på soppa och knäckebröd. Frysen är helt propp/överfull. Ändå bär jag hem mera. Gack.
Är oxå en hamster
Mest på Matsmart...
Har nog alltid varit en hamster.
Jag hade alltid proppfulla tunnor med foder när jag hade Gammelmannen
Hatade när det började ta slut. Nu när jag bara har fiskarna, så är det samma sak där...
 
Västtrafik gjorde så sonen missade tåget.
Jippe
Och inte kunde de hjälpa så han hann till herrljunga i tid heller
Utan blir 3 timmar sen hem
Så nu har jag en trött och ursinnig unge.
Jag får såklart ut för det för att jag inte fixade taxi till herrljunga.
Men jag har inte råd.och västtrafik vägrade stå för det

Det later som en mycket (MYCKET) bortskamd unge som blir arg for att mamma inte betalar taxi, oavsett om han sjalv ar ansvarig for att missa taget eller inte.

Har ar det morgon och jag ar ledig i dag ... :). Skoldistriktet har i sta'n ar lediga den har veckan, men "early intervention" programmet gar i skolan och har alltid lediga Onsdagar sa jag har en vecka med korta dagar (Jag ar borta hemmifran mindre an en timma, men far betalt garanti summan av 2 timmar per korning) och farre dagar. Det kanns helt rimligt att starta nya aret sa!

I gar lyste solen hela eftermiddagen, hoppas det upprepar sig trots att det star regn i prognosen i dag ocksa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 138
· Visningar
32 005
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 929
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
66 187
Senast: Bonita4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp