Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det har varit en mycket lang och ganska besvarlig dag i dag ... men nar solen skiner fran en klarbla himmel och temperaturen stiger till +27*C under dagen sa kan jag inte med att vara trott och irriterad anda.
Barnen pa bussen ar BAST de kramar (Hej forkylningar och Covid 🤗😣😋) mig varje dag ... och inget ar besvarligt nar jag ar klar med min korning.

Nu vantar sangen ... Nighty, nighty :sleep:
 
Sitter i soffan och väntar på att en kräm ska torka. Måste smörja in en lite skum hudfläck varje morgon och kväll ett tag nu enligt läkaren och det är allmänt bökigt. Dels måste jag komma ihåg det. Dels kan jag inte sätta på mig tröja direkt efter eller sitta/ligga/stå i vilken ställning som helst för då blir hela universum kladdigt, så eh. Halvliggande i soffa it is.

Ska snart iväg på träning med hundarna. Har packat det mesta och funderar på om det är något jag glömt. Borde vara rätt lugnt.
 
Jag sov till 7:50 😇 välbehövligt och känner mig piggare. Jag har haft någon förkylning i kroppen hela veckan som har satt ner mig. Jag hoppas att den är borta nu!
Lugn dag, ska eventuellt kika in på höstmarknaden i stan eller om jag åker på en annan i morgon vid en hembygdsgård. Ikväll ska vi ut och käka med barnen. :)
 
Sitter på dialys. Vi är 6st totalt. 4 av dem gillar jag. Den yngsta vill jag ärligt talat bara slå. Han retar mig något enormt. Hen är straxs över 20 och rejält otrevlig mot personalen. Hen största intresse är att sova och är helt nöjd med att gå på soc och ligga hemma och sova. Hens egna ord när hen pratade med resterande. Brukar inte bry mig men detta retar mig.

Fick iallafall reda på att jag blivit uppsatt på transplationslistan :banana:

Redigt trött idag. Vaknade inatt och kunde inte somna om så startade en skräckfilm. Mycket dåligt val gissa vem som gick runt i huset och dubbelkollade lås och larm? :rofl:
 
Sov också lite längre idag. Fast var uppe vid 6, satte på hästboots och släppte ut hästar. Sedan lade jag mig igen och lyckades somna till 8:30. Och sedan försökte jag mig på kaffe och toast i sängen, vilket resulterade i hundsvanshår på mackan och kaffespill i sängen... :D Nu ska vi snart ut och dra om hagen inför trädavverkning på måndag. Inte så himla roligt, men nödvändigt. Imorgon eftermiddag ska jag på afternoon tea med mamma och "svägerska" - desto roligare :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 067
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 754
Senast: monster1
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 654
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp