Låter som en helt vanlig kväll efter stallet.Hemma från stallet. Till middag blev det varma mackor, lagom nivå på matlagningen när man är hungrig och trött
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som en helt vanlig kväll efter stallet.Hemma från stallet. Till middag blev det varma mackor, lagom nivå på matlagningen när man är hungrig och trött
Ska ta med dottern och min pappa och åka till min bror och svägerska och gå på marknaden där.Undrar vad för dumt man kan hitta på för i morgon!
Mår bättre nu, men är helt slut i huvudet och sjukt trött. Så ligger i sängen och ska snart sova. Redan.
Tittat lite på ett jobb att söka, liknande tjänst som jag har nu, så ska ta tag i att skicka in en ansökan imorgon. Känns bra att se framåt nu.
Nä, inte alls tånkt på det. Vet inte vad det skulle innebära ens. Eller vad för organisation jag skulle gå med i.Du har inte funderat på att arbeta i en intresseorganisation?
Nä, inte alls tånkt på det. Vet inte vad det skulle innebära ens. Eller vad för organisation jag skulle gå med i.
Man gör som man vill. Och nej kan inte låta bli allt. Men jag försöker göra det jag kan. Och Marabou behöver jag inte äta.
Vinkar från sjukhussängen. Operationen som skulle vara 2 h titthål blev 5 h öppet. Tumören satt fast i allt så de fick ta bort 1 m tarm och göra en ny bypass. Så här kommer jag att ligga ett tag till. Morfinpump är iaf bra skit.
Hemma från stallet. Till middag blev det varma mackor, lagom nivå på matlagningen när man är hungrig och trött
Vaknar för 4:30 när man är ledig.
Kan bara beklaga!Jag är värre, jag vaknade kl 4
Exakt! Wtf kroppen!Jag vaknade också 4...
På vardagarna när jag behöver vakna tidigt vill inte min kropp det och på helgerna när jag behöver sova får jag inte sova... wtf kroppen?
Vaknar för 4:30 när man är ledig.
Jag vaknade efter 5 och tyckte synd om mig självJag är värre, jag vaknade kl 4