Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om jag inte redan följer dig där annars så får jag kika snabbtDet var sex olika rätter. Lättast är nog att du kollar mina stories på Instagram, om du har det?
Heter samma sak som här
Jag gjorde nästan samma observation igår när det väl blev svalt nog att ta ut Marodör i vagnen. Här är vi snudd på klara för dagen och folk har precis gjort kväll liksom.Går en sväng med hunden. Insåg när jag gick ut och hämtade sonens bäddning från vagnen kl. 18.50 hur orimligt tidigt vi tar kväll just nu. Grannarna har precis tänt grillen och korkat upp men vi åt middag vid 17 och nu ska barnen sova, och efter det blir det stilla kväll för oss hemma. Så nu tar jag en kort promenad runt…
… nej och där skrev maken att sonen vaknat. Okej, fick insupa 5 min sommarkväll i varje fall. Hem och amma! Testar min lycka i morgon i stället. Rätt mysigt ändå att höra alla festligheter som pågår i folks trädgårdar. Sommarnätter, alltså!
Jag gjorde nästan samma observation igår när det väl blev svalt nog att ta ut Marodör i vagnen. Här är vi snudd på klara för dagen och folk har precis gjort kväll liksom.
Du kan få ett av våra 634688532 underlakan om vi får påslakan i utbyteOk, måste erkänna att vi äger ett(!) underlakan. Vi har löst det med att tvätta tidigt på dagen. Nu är klockan 01.43 och vi hade glömt det ute. Det var alltså blött av fukt. Återkommer imorgon med rapport om hur vi löser nattens sömn.
Jag har orimligt många påslakan så det låter som en bra deal!Du kan få ett av våra 634688532 underlakan om vi får påslakan i utbyte
Man lär sig vartefter man använder Tradera....Sålde ett ländtäcke för hela EN krona. Provision 3 kr. Aldrig lägga startbud från 1 kr alltså .
Ja men lite så. Nu är iofs Marodör himla enkel men att göra NÅGOT avancerat efter 19.30ish finns inte på kartan. Visst en kortare promenad för att det är först då det är svalt nog? Men laga mat? Nope. Besöka nån? Hahahaha humorn är hög hör jag.Haha ja. Ätit middag och plockat undan. Vinglasen står i maskinen. Barnen badade, läst böcker och borstat tänder. Lägger dottern, släcker ner och kryper ner i soffan med sonen. Startar Netflix och klockan är.. 19.30?!? Samtidigt korkar grannarna upp utanför fönstret och grannbarnen spelar fotboll
Vi kan ju inte ta oss någonstans efter 19, och även om vi kan vara utomhus på tomten just nu så har det senaste veckorna tagit ett par timmar för sonen att somna ordentligt så man måste ligga och klappa på honom i soffan. Så det har inte varit helt enkelt. Men jag ska bli bättre på att komma ut lite med hunden, och någon kväll framöver ska jag åka och ta ett dopp. Det är synd att vi inte kan göra saker ihop jag och maken men bättre att göra lite saker själv än att bli helt låst. Vi kommer ha gott om tid tillsammans i framtiden!
Deal!Jag har orimligt många påslakan så det låter som en bra deal!
Fint av dig! Men inget jag varit med om om något håll än...När jag köper något för en krona på Tradera betalar jag alltid tre kronor... jag tycker inte säljaren ska gå med förlust.