Ja verkligen!Och att hon precis hade fyllt sjutton år när den spelades in, hyggligt imponerande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen!Och att hon precis hade fyllt sjutton år när den spelades in, hyggligt imponerande.
Inte jag heller. Eller rättare sagt jag får inte sova för dottern.Kan inte sova, bleh
Inte jag heller. Eller rättare sagt jag får inte sova för dottern.
Och flögs direkt från inspelningen av Day after tomorrow till Phantom. Sån omställning!Och att hon precis hade fyllt sjutton år när den spelades in, hyggligt imponerande.
Jag tycker inte att det är okänsligt att svara på den info man har.Fast det är okänsligt att börja argumentera på det sättet nät du inte har all info och hade läst att jag hade rejäl ångest över det. Kändes inte alls bra för mig att läsa ditt inlägg, det spädde på min ångest.
Orimligt tidigt? Jag har inga barn att ta hänsyn till men jag går och lägger mig runt 22-tiden varje kväll ändå... Jag är uppe vid 5:30 på vardagar så jag har rätt tidiga vanor!Går en sväng med hunden. Insåg när jag gick ut och hämtade sonens bäddning från vagnen kl. 18.50 hur orimligt tidigt vi tar kväll just nu. Grannarna har precis tänt grillen och korkat upp men vi åt middag vid 17 och nu ska barnen sova, och efter det blir det stilla kväll för oss hemma. Så nu tar jag en kort promenad runt…
… nej och där skrev maken att sonen vaknat. Okej, fick insupa 5 min sommarkväll i varje fall. Hem och amma! Testar min lycka i morgon i stället. Rätt mysigt ändå att höra alla festligheter som pågår i folks trädgårdar. Sommarnätter, alltså!
22-tiden är en sen kväll för migOrimligt tidigt? Jag har inga barn att ta hänsyn till men jag går och lägger mig runt 22-tiden varje kväll ändå... Jag är uppe vid 5:30 på vardagar så jag har rätt tidiga vanor!
Säker på att det inte är chili du odlat? Det är ju samma växt.Delade små hemodlade minipaprikor i eftermiddags, råkade sen komma åt munnen och fy tusan vad starka de var! Läpparna svullnade upp och det kändes som om huden brann, har tagit fram tills nu innan det lättat
Det var nog raketbränsle i dem , så de fick åka I komposten med raketfart
Orimligt tidigt? Jag har inga barn att ta hänsyn till men jag går och lägger mig runt 22-tiden varje kväll ändå... Jag är uppe vid 5:30 på vardagar så jag har rätt tidiga vanor!
Det där kände jag faktiskt inte till, va tvungen och googla haha . Sicken tur då att veden torkat i 2 år och får hälsa dymmeln att ständiga infektioner inte gjorde det möjligt att ordna före dymmelonsdagenAkta er dymmeln skiter i veden...
Helt säker. Tror det är en ferenc tender.Säker på att det inte är chili du odlat? Det är ju samma växt.
Vad heter sorten?
Haha, då har du fått felsorterade frön. Har hänt tidigare.Helt säker. Tror det är en ferenc tender.
Fast detta är en planta som jag haft i flera år (övervintrar). Tidigare så har frukterna alltid varit vanliga paprikor, så vete 17 vad som gjort att den helt plötsligt producerade raketbränsle?Haha, då har du fått felsorterade frön. Har hänt tidigare.
Odla vidare, tror du odlar chili.
(nyfiken, från vilken fröfirma?)