Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vaknade fore 5 i morse. I dag har jag varit hart upptagen och ska nog ga isang snart ... eller i alla fall fore 10. I morgon ska vi ha familjen har och sedan stannar barnen (4 och 6) tills pa Mondag sa det blir lite "busy" och jag behover vara utvilad.

Sedan behover jag bara hitta en ny bok att lyssna pa. suck.
 
Fast det är okänsligt att börja argumentera på det sättet nät du inte har all info och hade läst att jag hade rejäl ångest över det. Kändes inte alls bra för mig att läsa ditt inlägg, det spädde på min ångest.
Jag tycker inte att det är okänsligt att svara på den info man har.
Jag brukar inte heller tycka att alla svar jag får här och på andra forum känns bra och brukar må sämre av en del men man kan ju inte påverka vad folk svarar, bara hur man själv reagerar på det.
 
Går en sväng med hunden. Insåg när jag gick ut och hämtade sonens bäddning från vagnen kl. 18.50 hur orimligt tidigt vi tar kväll just nu. Grannarna har precis tänt grillen och korkat upp men vi åt middag vid 17 och nu ska barnen sova, och efter det blir det stilla kväll för oss hemma. Så nu tar jag en kort promenad runt…

… nej och där skrev maken att sonen vaknat. Okej, fick insupa 5 min sommarkväll i varje fall. Hem och amma! Testar min lycka i morgon i stället. Rätt mysigt ändå att höra alla festligheter som pågår i folks trädgårdar. Sommarnätter, alltså! :heart
Orimligt tidigt? Jag har inga barn att ta hänsyn till men jag går och lägger mig runt 22-tiden varje kväll ändå... :p Jag är uppe vid 5:30 på vardagar så jag har rätt tidiga vanor!
 
Delade små hemodlade minipaprikor i eftermiddags, råkade sen komma åt munnen och fy tusan vad starka de var! Läpparna svullnade upp och det kändes som om huden brann, har tagit fram tills nu innan det lättat 🔥

Det var nog raketbränsle i dem 🚀, så de fick åka I komposten med raketfart 😬
Säker på att det inte är chili du odlat? Det är ju samma växt.

Vad heter sorten?
 
Sitter och tittar på quiltmönster, är sjukt pysselsugen samtidigt som jag är totalt oengagerad. Jobbig känsla.
Men till mitt försvar, jag skar ut ett vinyltryck till Maggans tandborste. Alltid nåt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 745
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 250
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp