Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi var i stallet på morgonen. Tyvärr var även två miljarder flygfän ute i skogen.

Därefter har dottern varit på crossfit och jag på Ica Maxi. Hittade en del roligt men fyra saker som borde varit säkra kort stod inte att finna. Kryddade det med helavstämning :meh:
Dottern har sedan duschat innan hon cyklade till en kompis. Jag samlar kraft för att duscha och laga två maträtter. Under tiden kollar jag på hoppning.
 
Väntar
 

Bifogade filer

  • 20230618_135858.jpg
    20230618_135858.jpg
    337,9 KB · Visningar: 14
Såg en vad såg ut att vara bålis igår med, jag blev inte lika lycklig...Rädd för getingar 🫣

Jag är också getingrädd, och på jobbet har vi så in i bängen mycket getingar inomhus varenda år. Stora (men vanliga..). Just bålgetingar äter ju dock vanliga, så dyker de upp försöker jag att hålla mig lugn och bara hålla koll så att jag inte kommer för nära. De vanliga på jobbet tenderar att vara rätt aggressiva, oavsett hur lugn jag håller mig, gillar inte alls!
 
Jag är också getingrädd, och på jobbet har vi så in i bängen mycket getingar inomhus varenda år. Stora (men vanliga..). Just bålgetingar äter ju dock vanliga, så dyker de upp försöker jag att hålla mig lugn och bara hålla koll så att jag inte kommer för nära. De vanliga på jobbet tenderar att vara rätt aggressiva, oavsett hur lugn jag håller mig, gillar inte alls!
Huuuu !
 
Ser ikapp på Hem till gården och äter pastasallad:D
Hörde just ett KLIRR ute, förvirrat går jag ut och inser att två fåglar försökte dricka av mitt utställda vatten:up: Kanske för grund skål så får undersöka det senare men kul att det funkar!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 745
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 247
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp