Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker kaffe och vill typ kräkas på allt. Det utmattningssyndrom som jag varit sjukskriven för 2 gånger gör sig till känna. Två gånger har jag lyckas bromsa i tid, men nu känns livet för övermäktig för tillfället och jag behöver en paus från all stress.
 
Sov ända till strax före 7 :banana:
Nu ska jag alldeles åka till tandläkaren där dottern ska ha undersökning inför tandställning och sen ska jag till stallet, hämta ut ett paket, hem och duscha, till Malmö för APT, köpa sushi, skjutsa dotter och kompis till crossfit-träningen och sen är det säkert några saker till :)
 
Har precis tvättat håret och ansiktet.
Har kvar Trocadero från igår :d
Natten var lite konstig, somnade framför tvn bara pang bom, vaknade och trodde det var morgon men klockan visade 23:45. :cautious:Tänkte slå av tvn men skulle bara vila lite först. Somnade. :sleep: Vaknade kl 2:55. Tvn fortfarande på. Kl 3 skulle det bli Without a trace så jag tänkte att jag kollar den och försöker sova igen sen.
Minns inte om jag såg hela men somnade iaf igen och hade slagit av tvn för när jag vaknade vid 6 så var den av.
 
Nyvaken och trött. Chefen skicka sms och undra om jag ville hjälpa till några timmar nu på fm. Men skulle vara framåt 9 så har lite tid på att vakna, duscha o äta något.😅

Skulle ha jobbat idag egentligen men då blev den biten inställd så nu blir det något annat istället i några timmar. Sa igår att det vara bara att höra av sig om det blev annat så var iaf något förberedd att han skulle göra det. 😂
 
Väntar på bussen. Har stått i 30 sekunder och är redan less. Tycker inte om att vänta på buss, tycker inte om att åka buss och det är fortfarande kallt. Men, idag var det för halt för att cykla och jag ska inte hem samma väg som jag åker, så det blir smidigast såhär. 40 spänn för 10 min resa känns dock dyrt.
 
Tandläkarbesöket var över nästan innan det börjat. Nåja, klartecken för tandställning så nu ska hon bara vänta på en tid för det.
Jag har hämtat ut paketet och kört till stallet. Ska fixa här i tråkväder :meh:
 
På plats, trött som en gnu, försov mig så, för att skryta, duschade, tvättade håret, klädde på mig, borstade tänderna och gav katten mat på 14 minuter. Go me. Men nu finns det inte mycket energi.

Jag ska prata om deklaration idag och hittar inte rätt bilder till min powerpoint, suck.
 
Andra dagen av två i huvudstaden. Två möten kvar och sen är det tåg tillbaka till västkusten. Nu ryktas det i och för sig om att det ska snöa i eftermiddag. Tåg verkar inte tåla så mycket snö. Så vi får väl se hur länge den resan kommer att vara.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 099
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp