Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis på din dag! Hoppas att den varit alldeles jättemassamycket bra!Nej nu tror jag nog att jag vill ha en födelsedagstårta av @athena_arabians
Åh, hurra för dig! Och din mamma!
Men nästan synd, det hade ju varit skitcoolt!Lillebror verkar stanna i magen idag i varje fall så vi slipper en tredje att fira tillsammans med
Jag hänger på den där tårtan, och skickar ett GRATTIS!
Nope, inte ens högstadielärare är bättre...Försöker mildra dotterns besvikelse över att missa Bamsegympan idag och dämpa min egen chock över ett mail från sonens lärare. Innehållet i mailen är en sak, men det jag är chockad över är hur katastrofalt dåligt det är skrivet. Speciellt med tanke på att läraren undervisar i svenska. Om man skriver viktiga mail till elevernas föräldrar så ser man väl till att uttrycka sig ordentligt?
Kunde bli spännande familjetradition om övriga ska försöka pricka rätt sen också.Lillebror verkar stanna i magen idag i varje fall så vi slipper en tredje att fira tillsammans med
Sanslöst! Hur lyckas dessa människor klara lärarutbildningen?Nope, inte ens högstadielärare är bättre...
När junioren gick i högstadiet så klagade h*n på en lärare för att det gick inte att begripa vad läraren menade i skrift. Vi tyckte (som suckande föräldrar) att SÅ illa var det väl ändå inte?!
Döm om vår förvåning när denna lärare skrev ett mail till alla föräldrar - och jodå, junioren hade HELT rätt - det var obegripligt