jag läste deklaration...
Haha ja den har visserligen också kommit så helt fel är det inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag läste deklaration...
Åh! Hipp hipp, hurra!Nej nu tror jag nog att jag vill ha en födelsedagstårta av @athena_arabians
Åh, hurra för dig! Och din mamma!Nej nu tror jag nog att jag vill ha en födelsedagstårta av @athena_arabians
Man kan bli sjuk?Sitter och är mycket orolig. På fredag sker ett möte jag måste delta på. Jag har pms deluxe, och har extremt svårt att kontrollera mina känslor. Har redan tappat humöret ett tiotal gånger den här veckan på ett ganska ograciöst sätt.
Jag vet att mötet kommer trigga mig något oerhört.
Hur fan gör man för att hålla sig på mattan och inte säga/göra något dumt, börja störtböla eller liknande? Finns det någon mirakelgrej typ stoppa lök i strumpan innan? Halsa en hel flaska munskölj innan så man mår så illa så man inte kan fokusera på annat? Brukar kunna ljuga ihop något så jag kan gå och gömma mig i en elnisch i stället, men nu går det inte.
Ja, jag måste verkligen kontakta gynekolog. Men skjuter hela tiden på det för att man måste ringa
En himla massa Grattis VoeuxNej nu tror jag nog att jag vill ha en födelsedagstårta av @athena_arabians
Håller helt med, vidrigt!Tandvärk är tamefan det värsta. Helt klart legit att gnälla!
Känner igen det därJag skulle ha toapapper på Ica. Det enda jag skulle ha till och med. Tror ni jag köpte toapapper?
Det är låååångt till Ica ju... Och kallt och blaskigt.Känner igen det där