Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska precis slå in ett paket till min älskade mamma som fick åka ifrån sitt 24-års kalas för 35 år sedan för att föda mig. Hon ska få en brandstege. Det kanske är det osexigaste jag någonsin köpt till någon men hon har jobbat med livräddning i vatten en stor del av sitt liv så det är ju under all kritik att hon knappt vet om hennes brandvarnare fungerar och bor tre trappor upp utan en räddningsstege. Så hon får acceptera att hon har en hormonell höggravid dotter som bara ser faror överallt just nu.
 
Äsch, jag skulle köpa två saker och lämna in ett paket. Naturligtvis glömde jag en av de två sakerna och kom på det på bussen hem. Suck. Nåja får ändra middagen lite.

Det snöar, men känns som vårsnö.
 
Är supernervös inför kvällens lektion. Inte för lektionen i sig, utan för att jag måste passa en tid. Blir så less på min hjärna ibland. :banghead:

Blir sent också, rider till 21, sen ska vi rida hem, släppa ut hästar och städa.
 
Stort grattis på födelsedagen @Voeux :banana:

prosecco_mum1a.jpg


Snart får du ju dricka prosecco igen :angel:
 
Sitter och är mycket orolig. På fredag sker ett möte jag måste delta på. Jag har pms deluxe, och har extremt svårt att kontrollera mina känslor. Har redan tappat humöret ett tiotal gånger den här veckan på ett ganska ograciöst sätt. :angel:
Jag vet att mötet kommer trigga mig något oerhört.

Hur fan gör man för att hålla sig på mattan och inte säga/göra något dumt, börja störtböla eller liknande? Finns det någon mirakelgrej typ stoppa lök i strumpan innan? Halsa en hel flaska munskölj innan så man mår så illa så man inte kan fokusera på annat? Brukar kunna ljuga ihop något så jag kan gå och gömma mig i en elnisch i stället, men nu går det inte.

Ja, jag måste verkligen kontakta gynekolog. Men skjuter hela tiden på det för att man måste ringa :banghead:
Man kan bli sjuk?😉
Eller skjuts mötet upp då?
 
Bra men intensiv dag.
Varit i väg på studiebesök med eleverna 6 mil bort. Lite spännande att åka buss på dålig vinterväg men med bra chaufför kom vi fram och hem.
Lite småförkyld men blir det inte mer än detta så får det vara ok. Har inte varit minsta förkyld på 3 år.
Har hämtat massa goda kaffekapslar och har landat i soffan och dricker en kopp efter underskott idag.
A2C4838A-C7D2-471A-A41C-9BFAD8AD2AFB.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 097
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp